دو انتصاب جدید در بخش فناوری اطلاعات کانون زبان ایران

دو انتصاب جدید در بخش فناوری اطلاعات کانون زبان ایران
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه دکتر جمشید افشانی را به عنوان سرپرست فناوری اطلاعات و محمود رحیمی کمساری را به عنوان معاون ایشان منصوب کرد.
انتصاب
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی در حکم سرپرست جدید، فناوری اطلاعات را به عنوان یکی از ارکان اصلی کانون زبان که همواره در اولویت مهمترین فعالیت‌های این سازمان بوده، عنوان کرده و در ادامه آورده است: انتظار دارد بر اساس شعار محوری ایران برای کانون و کانون برای ایران و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، با اتکال به عنایت خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان و بخش‌های تحت نظارت آن مدیریت، تمرکز بر شیوه‌های نوین و براساس نظریات جدید، توجه ویژه به موضوع آموزش‌ها و آزمون‌های در بستر فناوری، امور زبان‌آموزان، به روز رسانی سیستم‌ها و آموزش لازم به همکاران محترم عمل نمایید.

انتصاب

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکا بر الطاف پروردگار متعال، براساس قوانین و مقررات در مسیر استفاده از دانش و تجربه خود، رهیافت‌های جامع برای طراحی و استقرار سامانه‌های مناسب، برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از منابع و سامانه‌های موجود، تعامل مستمر با کلیه بخش‌ها و مراکز آموزشی به عنوان خدمت گیرندگان و بهره‌مندان اصلی این حوزه و برنامه‌ریزی هدفمند موجب اعتلای برنامه‌ها و اقدامات آن حوزده گردید.

انتصاب

همچنین در حکم معاون سرپرست فناوری اطلاعات عنوان شده است: امید است با اتکال بر الطاف پروردگار بی همتا و براساس قوانین و مقررات و شعار محوری ایران برای کانون و کانون برای ایران و در جهت تحقق سند راهبردی مصوب هیات محترم مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زیر نظر مدیریت مربوطه ضمن برقراری تعامل موثر با بخش‌های مختلف ستاد و مراکز آموزشی و همچنین مخاطبان و زبان‌آموزان محترم در سراسر کشور، در جهت توسعه نرم افزاری و تحقق برنامه های کانون اهتمام ورزید.

انتصاب

شایان ذکر است، دکتر کیانی با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های علیرضا غزازانی، مدیر پیشین فناوری اطلاعات کانون زبان نیز قدردانی کرد.

انتصاب

گفتنی است، افشانی دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع دکتری است. مدیر کانون زبان استان خوزستان، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان و … از جمله سوابق ایشان است. وی مولف چندین کتاب در حوزه کامپیوتر است و سابقه تدریس در دانشگاه را نیز دارد.
همچنین رحیمی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کسب و کار است. وی از سال ۱۳۸۰ با کانون زبان در بخش‌های مختلف به عنوان کارمند اداری در مراکز مختلف، مسئول مرکز آموزشی، مسئول امور اداری و مدرسان استان تهران و مسئول سامانه جامع در بخش فناوری اطلاعات همکاری داشته است.

 

۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۶۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...