مدیر عامل کانون پرورش فکری:

فراگیری زبان دوم از مهارت‌های زندگی است

فراگیری زبان دوم از مهارت‌های زندگی است
دکتر مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم اختتامیه دورۀ حرفه‌ای تربیت مدرس زبان انگلیسی با تاکید بر عزم جدی در ایجاد روش‌های نوین تدریس؛ فراگیری و کسب مهارت زبان دوم را از مهارت‌‌های زندگی دانست و اظهار داشت: برای استفاده موثر از منابع علمی جهانی نیازمند یادگیری زبان و توسعۀ ظرفیت‌های یادگیری در این حوزه هستیم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علی اکبرزاده افزود: با یادگیری زبان دوم، تولدی دوباره و تجربه زندگی جدیدی ایجاد می‌شود که دنیای انسان را توسعه می‌بخشد.

 وی با تاکید بر اهمیت ارتباطات و تاثیر آن در توسعه جوامع انسانی، نقش زبان در این خصوص را قابل تامل دانست و تصریح نمود: انتشار سبک زندگی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، انتشار ادبیات غنی کشور، گسترش مبانی دینی و انقلاب اسلامی، مبتنی بر زبان و توسعه این مهارت است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری، خطاب به مدرسان و مسئولان کانون زبان خاطر نشان ساخت: مهارت‌های دیگری نیاز است تا بتوانیم در حوزۀ زبان به توفیق بیشتری نایل شویم.

وی مهارت‌های نوین تدریس در آموزش زبان‌های مختلف را یکی از دغدغه‌های کانون عنوان نمود و گفت: ما نیازمند به روز رسانی هستیم و می‌بایست متناسب با نیازهای جامعه و جهان از روش‌های نو و شایسته بهره جوییم.

ایشان تاکید داشت: می بایست به صورت جدی وارد عمل شد و برای رسیدن به اهداف کلان روش‌های تدریس را به روز نمود.

علی اکبرزاده کانون زبان را یکی از مراکز مهم و اثرگذار در جامعه و دنیا عنوان نمود و تاکید کرد: مرغک کانون در همه جای دنیا شناخته شده است. تولید آثار مختلف در کانون تاثیر مهمی در جامعه جهانی داشته است و باید از این ظرفیت به شکل جدی استفاده کرد.

اختتامیه دوره حرفه‌ای جذب مدرس

وی با اشاره به توانمندسازی کانون زبان در حوزه‌های زیرساختی و محتوایی اظهار داشت: باید اقتدار این نهاد آموزشی را در دنیا توسعه دهیم و ما در این خصوص نیازمند حرف‌های تازه هستیم. افق‌های روشنی برای تولید روش‌های نوین آموزشی در کانون زبان ایجاد شده است و امیدواریم در این حوزه موثر تر از گذشته عمل شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه دورۀ حرفه‌ای تربیت مدرس زبان انگلیسی کانون زبان ایران در تاریخ 11 آذرماه با سخنرانی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی و رییس کانون زبان در محمود آباد برگزار شد. در این مراسم شرکت کنندگان، مدیران کل آموزش و پرورش، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ها و سایر مسئولان، مدیران و کارکنان کانون زبان ایران از سراسر کشور، مدرسان و داوطلبان جذب مدرس کانون زبان حضور داشتند. همچنین مراسم اختتامیه به صورت همزمان در استان‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گلستان، خوزستان و فارس نیز برگزار شد. 

اختتامیه دوره حرفه‌ای جذب مدرس

اختتامیه دوره حرفه‌ای جذب مدرس

                                                                  اختتامیه استان تهران

شهر اصفهان

اختتامیه دوره حرفه‌ای جذب مدرس

                                                                 اختتامیه استان اصفهان

استان فارس

اختتامیه دوره حرفه‌ای جذب مدرس

                                                                 اختتامیه استان فارس

 

 

۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸
تعداد بازدید : ۸۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...