رییس کانون زبان ایران شعار محوری همایش را تشریح کرد:

آینده سازمان: پایداری و توسعه در سایه بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی کسب و کار بنیان

آینده سازمان: پایداری و توسعه در سایه بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی کسب و کار بنیان
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در ابتدای وبینار مدیران این مجموعۀ آموزشی، ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، پیامبر را مظهر عدالت، اخلاق و شجاعت عنوان کرد و افزود: طبعا از همۀ ما انتظار می‌رود که در فعالیت‌های سازمانی با توجه به آموزه‌های دین مبین، سلوک، رفتار و شیوه‌های مدیریت حضرت رسول مصداق رُحَمَاء بَیْنَهُمْ باشیم و با غمخواری یکدیگر و غمخواری سازمانی، غمخوار فرزندان جویای مهارت‌های زبان آموزی باشیم که در عین حال می‌تواند با مهارت‌های زندگی، شهروندی و تربیتی آغشته شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، کیانی شعار محوری همایش را آینده سازمان: پایداری و توسعه در سایه بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی کسب و کار بنیان عنوان کرد و افزود: در این وبینار قرار است علاوه بر گفتگو در خصوص این شعار، همۀ اعمال، اقدامات و برنامه‌های سال آینده ما بر مبنای کلید واژه‌های بسیار مهم پایداری، توسعه، بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی با قید کارآمدی کسب و کار بنیان شکل بگیرد.

وی سپس تصویری از آن چه که طی دو سال گذشته سازمان با آن روبرو بوده است را از منظر شرایط و اقتضائات آن ارائه و سپس تصویری از سازمان در دو سال آینده با سه سناریو عدم تغییر با توجه به حفظ وضع موجود سیاست‌های مرتبط، چگونگی وضع مطلوب در سیاست‌های آتی و وضع ممکن و استراتژی‌های مرتبط ارائه نمود.

وبینار مدیران

کیانی گفت: سازمان ما از شوک بسیار نگران کننده سال 99، به شرایط نسبتا پایدار و حداکثر سربه سری در سال 1400 رسیده و اگر ما برای 2 سال آینده در عمل به سیاست‌های بهره‌ورانه به اجماع برسیم و در عمل اقداماتمان را حول محورهای سیاستی دنبال کنیم، سازمان به نقطه مطلوبیت خود خواهد رسید. ما یک سازمان کسب و کار بنیاد هستیم، باید خود اتکا باشیم و باید بخشی از اتکا سازمان بالادستی‌مان نیز باشیم.

وی مدیران، کارکنان و به ویژه مدرسان را شرکای استراتژیک سازمان دانست و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که به نیازهای این شرکای استراتژیک تا جایی که برایمان مقدور است توجه کنیم.

ایشان همچنین استلزامات سیاستی وضع ممکن در دو سال آینده را نقطه تمرکز سازمان عنوان کرد و آن را در محورهای آموزش و آزمون عمدتا مجازی، سیاست‌های تجمیع و ادغام مراکز، سیاست‌های توسعه مراکز و ارائه خدمات، سیاست‌های منابع انسانی در سطوح مدیریتی، مدرسان و کارکنان، سیاست‌های برنامه درسی و محتوای آموزشی، سیاست‌های برنامه‌های عملیاتی ستاد و صف و سیاست‌های ارزیابی محوری و کیفیت‌مداری فناورانه و بهره‌ورانه تشریح کرد.

وبینار مدیران

کیانی خاطر نشان کرد: انتظار من از مدیران محترم این است که اگر می‌خواهند شریک استراتژیک کانون زبان بمانند باید مصداق رُحَمَاء بَیْنَهُمْ باشند، از دل این عبارت است که تعلق سازمانی، عشق به سازمان، غمخواری سازمانی و همخواهی به وجود می آید.

رییس کانون زبان ادامه داد: من یقین دارم که اگر تعاملات ما با بدنه بیشتر شود، خلاقانه‌تر و بهتر می‌توانیم با یکدیگر گفتگو نماییم و با اجماع عقلی به موفقیت روزافزون برسیم. سازمان برای تصمیم‌گیری نیاز به گفت و گو دارد و مدیران عزیز باید تبدیل به رهبران آموزشی، رهبران کسب و کار بنیاد و مبلغ و نمایانگر کیفیت و توسعه و بهره‌وری باشند.

وی در بخش پایانی سخنانش افزود: با این رویکرد انشاالله کانون زبان بر قدرت مرجعیت ملی خود خواهد افزود و در آینده، به سمت مرجعیت منطقه‌ای پیش خواهد رفت.

۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۷۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...