نشست آموزشی مدرسان جهت کلاس‌های آنلاین ادوبی برگزار شد

نشست آموزشی مدرسان جهت کلاس‌های آنلاین ادوبی برگزار شد
نشست آموزشی مدرسان کانون زبان ایران جهت کلاس‌های آنلاین ادوبی با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان، دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و دکتر محمدرضا سهرابی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست کیانی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های گسترده‌ای که در ستاد و صف و به ویژه توسط مدرسان این مجموعه صورت گرفته است عنوان کرد: خداوند را شاکر هستیم که این تلاش‌ها باعث ایجاد آمارهای خوب ثبت‌نام شده است و به امید خدا بهار را با این حرکت خوب به برکتی خوب تبدیل خواهیم کرد.

نشست کلاس آنلاین

وی افزود: در این نشست قصد داریم علاوه بر آموزش کلاس‌های آنلاین ادوبی از ظرفیت‌های جدیدی که در امر آموزش و نظارت بر آموزش ایجاد شده است گفت و گو کنیم و در خصوص سیاست‌های سال جاری مذاکره نماییم.

ایشان خاطر نشان کرد: امسال باید بر اساس اتفاقات خوبی که تا به امروز رقم خورده است تلاش کنیم تا برنامه‌ای‌تر و کارنامه‌ای‌تر رفتار کنیم و خود را در محل نقد و ارزیابی دائم قرار دهیم تا در بستر این مهم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

نشست کلاس آنلاین

کیانی ضمن قدردانی از دغدغه مدرسان در زمینه برگزاری کلاس‌های به صورت حضوری و آنلاین خاطر نشان کرد: به زودی امکان سنجی و نظر سنجی دقیقی در خصوص برگزاری آنلاین و یا حضوری کلاس‌ها صورت خواهد گرفت.

در این نشست دکتر علی اکبر رسولی از شرکت پافکو به ارائۀ توضیحاتی در خصوص چگونگی برگزاری کلاس‌های آنلاین در این سامانه و آموزش به مدرسان پرداخت و به سوالات مدرسان پاسخ داد.

نشست کلاس آنلاین

در ادامه جلسه، معاونت‌های کانون زبان برنامه‌های سال جاری را تشریح کردند و جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.

در پایان رییس کانون زبان ایران به جمع‌بندی مباحث جلسه و سیاست‌های آتی سال جاری در زمینه آموزش مدرسان، جذب مدرسان جدید و ارزیابی مدرسان و هم چنین مسائل مربوط به حقوق مدرسان مطالبی را بیان کرد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۲۱۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...