سرپرست کانون زبان استان همدان منصوب شد

سرپرست کانون زبان استان همدان منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی دکتر پیمان رجبی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان همدان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران در بخشی از این حکم آمده است، «امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همه دغدغه‌مندان درون کانونی و برون کانونی، بر اساس وظایف تعیین شده و با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان، مخاطبان و...، توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید.»

انتصاب همدان

در بخش دیگری از این حکم عنوان شده است: آرزومندم با اتکا بر الطاف پروردگار بی همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیندهای جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در ارتقا کانون زبان استان سربلند و پیروز باشید. بدیهی است عملکرد استانی توسط حوزه ارزیابی عملکرد ستاد مرکزی و براساس شاخص‌های اعلان شده بررسی می گردد.

سرپرست همدان

رییس کانون زبان همچنین با اهدا لوح از زحمات و تلاش‌های رضا صابونچی، مسئول این مرکز قدردانی کرد.

انتصاب همدان

گفتنی است، رجبی عضو هیات علمی دانشگاه و دارای مدرک دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی است. وی سابقۀ تدریس در دانشگاه‌های مختلف و همچنین آموزش و پرورش را دارد و در سوابق علمی-پژوهشی ایشان چاپ مقالات متعدد در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. رجبی نایب رییس شورای شهر ملایر نیز بوده است.

 

بازدید همدان

بازدید همدان

شایان ذکر است، دکتر کیانی در این سفر یک روزه در جلساتی جداگانه با مدرسان، رییس دانشگاه فرهنگیان، مدیرعامل بانک ملی استان، مدیر کل آموزش و پرورش همدان، رییس دانشگاه آزاد ملایر و رییس آموزش و پرورش ملایر شرکت و با آن‌ها گفت‌و گو کرد. 

وی همچنین ضمن بازدید از کانون همدان از محل‌های پیشنهادی شعبه ملایر نیز بازدید کرد و بعد از صرف افطاری با زبان‌آموزان و اعضای کانون پرورش فکری، همدان را به سمت تهران ترک کرد.

انتصاب همدان

سرپرست همدان

سرپرست همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

بازدید همدان

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۰۷
تعداد بازدید : ۲,۸۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...