مدیر عامل کانون پرورش فکری از مرکز آموزشی مشهد بازدید کرد

مدیر عامل کانون پرورش فکری از مرکز آموزشی مشهد بازدید کرد
دکتر علی اکبرزاده، مدیرعامل و هادی یوسف‌زاده بیرق، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مرکز آموزشی مشهد در استان خراسان رضوی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدید که با همراهی ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون پرورش استان خراسان رضوی و دکتر غلامرضا زارعیان، سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی انجام شد، مدیرعامل ضمن بازدید از ساختمان مرکزی کانون زبان در مشهد، در نشستی با کارکنان این مرکز شرکت کرد و با آن‌ها به گفت و گو پرداخت.

بازدید از مشهد

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال زبان‌آموزان از کلاس‌های آنلاین، نسبت به حضوری شدن کلاس‌ها در ترم تابستان ابراز امیدواری کرد و به طرح سوالاتی در مورد شرایط کلاس‌های حضوری و نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری در ترم تابستان پرداخت.

بازدید مشهد

در ادامه دکتر زارعیان ضمن ارائه طرح‌های توسعه محور پیش‌رو، به برخی دغدغه‌های آموزشی و پیشنهاداتی برای رفع آن‌ها پرداخت. 
همچنین مسئولان و کارکنان پیرامون شرایط کاری و قراردادهای خود موضوعاتی را مطرح کردند و معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با اعلام حمایت از همکاران کانون زبان، اخبار مسرت بخشی در مورد ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد.بازدید مشهد

 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۵۸۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...