در گفت و گویی با معاون اداری و مالی مطرح شد:

نحوۀ بهره‌مندی زبان‌آموزان از تخفیف ریفرال کانون زبان ایران

نحوۀ بهره‌مندی زبان‌آموزان از تخفیف ریفرال کانون زبان ایران
واریز شهریه ترم تابستان ۱۴۰۱ کانون زبان ایران از یکم خردادماه آغاز شده است و بنا بر تقویم ترمی، ثبت نام ترم تابستان این موسسه آموزشی از ۶ تیرماه انجام خواهد شد. در این ترم شرایط تخفیفی برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است.
رضا لیاقی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران در این خصوص می‌گوید: کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران این امکان را برای زبان‌آموزانش فراهم آورده تا با معرفی و ثبت نام هر متقاضی جدید ثبت‌نام، ۱۰ درصد تخفیف شهریه ترم آینده برای معرف اعمال شود، به این ترتیب معرف با معرفی و ثبت‌نام ۱۰ زبان‌آموز جدید می‌تواند در ترم آینده به صورت رایگان ثبت‌نام کند.
وی افزود: البته زبان‌آموزان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که تخفیف عنوان شده برای ترم پاییز برایشان اعمال می‌شود.
لیاقی ادامه داد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در کانون زبان ایران لازم است وارد سامانه جامع شوند و بر روی گزینۀ پیش ثبت‌نام ورودی جدید کلیک کنند و پس از تکمیل اطلاعات درخواست شده، در بخش معرف، کدملی و نام و نام‌خانوادگی معرف را درج نموده و مراحل پیش ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.
معاون اداری و مالی کانون زبان ایران خاطر نشان کرد: تخفیف ذکر شده برای معرف در صورتی ثبت خواهد شد که زبان‌آموز جدید ثبت نام ترم تابستان خود را به طور کامل انجام دهد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۷,۹۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...