تقویت سامانه‌های آنلاین کودک و نوجوان در پلتفرمی جدید

تقویت سامانه‌های آنلاین کودک و نوجوان در پلتفرمی جدید
دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان ایران از تقویت سامانه‌های آنلاین کودک و نوجوان و برگزاری کلاس‌های آنلاین این گروه سنی در پلتفرمی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: کانون زبان قصد دارد که همگام با برگزاری کلاس‌های حضوری خود، سامانه‌های آنلاین خود را نیز تقویت کرده تا با کیفیت بسیار بیشتری به مخاطبان خود خدمت‌رسانی نماید. یکی از عوامل تاثیرگذار در بهبود کیفیت همین سامانه‌های آنلاین است.

تربتی نژاد ادامه داد: در کانون زبان تا به حال از دو پلتفرم متفاوت استفاده می‌شد که با تحلیل نظرسنجی‌هایی که از زبان‌آموزان و والدین آنها داشتیم و همچنین بررسی آماری میزان تماس‌های مخاطبین با CRM در مورد سامانه‌ها و همینطور بازخوردی که از کارشناسان در بازدید از کلاس‌ها به دست آمد، تصمیم بر آن شد که  برگزاری کلاس‌های آنلاین گروه‌های کودک و نوجوان هم در سامانه ادوبی کانکت برگزار شود.

ایشان افزود: از نظر امکانات و روش کار سامان

ۀ جدید تفاوت‌هایی با سامانه قبلی دارد. لذا، تصمیم بر این است که در فازهای مختلف آموزش‌ها را انجام دهیم. در فاز نخست، آموزش به مدرسان و کارکنان خودمان انجام می‌شود. بسیاری از این افراد با سامانۀ جدید در گروه جوان و بزرگسال کار کرده‌اند و بسیاری آشنایی نسبی دارند. برای این‌که این تیم بزرگ بتواند بخشی از کار پشتیبانی را در شروع کار برای گروه کودک و نوجوان ما انجام دهد، نیاز بود که امکانات و شرایط سامانه جدید با آن‌ها مرور شود.

معاون آموزشی کانون زبان گفت: در گام دوم، مدرسان گروه‌های کودک و نوجوان، در جلسات پایانی ترم، در کنار مرور مطالب درسی، زمانی را به آموزش کار با سامانه ادوبی کانکت اختصاص خواهند داد. در این فاصله، ویدئوها و مطالب آموزشی نیز در قالب متن و تصویر برای مدرسان آماده خواهد شد تا بتوانند آموزش مطلوب‌تری را به زبان آموزان کودک و نوجوان داشته باشند.

وی اظهار داشت: همگام با فاز دوم، کلاس‌های مجازی نیز ایجاد خواهند شد که تمامی کاربران سامانه اعم از مدرسان و زبان آموزان بتوانند به محیط کلاس وارد شده و با امکانات پلتفرم بیشتر آشنا شوند و همچنین بر میزان تسلط خود بیفزایند و مشکلات را برطرف نمایند. در مرحله بعد و در ایام ثبت‌نام ترم جدید، به صورت روزانه، ویدئوها و مطالب آموزشی متنوعی از طریق کانال‌های ارتباطی در اختیار مدرسان و زبان‌آموزان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب، امیدواریم که با پشتیبانی گسترده در زمان برگزاری کلاس‌ها در کنار این آموزش‌ها، کمترین میزان بروز مشکل را در برگزاری کلاس‌های آنلاین تجربه کنیم. 
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۷
تعداد بازدید : ۵,۸۲۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...