ویژه تابستان ۱۴۰۱ کانون زبان ایران

پیش ثبت نام مرحله دوم آزمون بین المللی زبان روسی (تورفل)

پیش ثبت نام مرحله دوم آزمون بین المللی زبان روسی (تورفل)
پیش ثبت نام مرحله دوم آزمون بین المللی زبان روسی (تورفل) ویژه تابستان ۱۴۰۱ کانون زبان ایران به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ مرداد تا پایان روز ۱۹ مرداد ماه با ظرفیت محدود در آدرس ilireg.ir آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زمان پرداخت شهریه ثبت نام به صورت حضوری از روز دوشنبه ۲۴ مرداد الی چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ خواهد بود.
زمان برگزاری آزمون در روزهای ۸ و ۹ شهریور و نیز ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه خواهد بود.
روز دقیق آزمون برای هر متقاضی پس از ثبت نام کامل مشخص می گردد، لذا توصیه می شود متقاضیان محترم در صورت عدم امکان شرکت در هر یک از تاریخ های مذکور از ثبت نام خودداری فرمایند. 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون و نحوه برگزاری آن می‌توانند به آدرس اینترنتی بخش روسی کانون زبان https://www.ili.ir/fa/exams/torfl مراجعه نمایند.
شایان ذکر است که مرحله بعدی آزمون تورفل در پاییز ۱۴۰۱ خواهد بود که زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آن از سوی کانون زبان ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.
۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۷,۵۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...