آغاز ثبت نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت آذرماه

آغاز ثبت نام آزمون زبان ایتالیایی CELI نوبت آذرماه
آزمون بین‌المللی زبان ایتالیایی CELI در تاریخ ۱ آذرماه ۱۴۰۱ در کانون زبان ایران برگزار می‌گردد و به پذیرفته‌شدگان در این آزمون، مدرک بین‌المللی از دانشگاه پروجای ایتالیا ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، آزمون چلی دانشگاه پروجای ایتالیا (Università per Stranieri di Perugia) برای سنجش استاندارد سطح زبان ایتالیایی و‌ صدور مدرک‌ بین‌المللی زبان ایتالیایی طراحی شده است.
گفتنی‌ است که داشتن مدرک زبان ایتالیایی در سطح B2 شرط لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا در تهران است.
کانون زبان ایران طی توافق‌نامه‌ای که با «مرکز ارزیابی و گواهینامه‌های‌ زبان‌ ایتالیایی دانشگاه پروجای ایتالیا» (CVCL) امضا کرده است، آزمون چلی را در ۶ سطح A1 , A2 , B1 , B2 , C1 , C2 ، در دو بخش کتبی و شفاهی به صورت حضوری هرسال در سه نوبت برگزار می‌نماید. 
 
شرایط ثبت نام:
علاقه‌مندان جهت ثبت‌ نام در این آزمون که در تاریخ اول آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود تا پایان وقت اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر) ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با در دست داشتن یک فتوکپی از گذرنامه و مبلغ ۱۲۰ یورو به صورت نقدی به بخش ایتالیایی کانون زیان ایران به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم، نبش خیابان غفاری، پلاک ۳۳، طبقه ۴ مراجعه نمایند.
توجه: ثبت نام در این آزمون فقط به صورت حضوری انجام می شود و خواهشمند است هزینه ثبت نام (۱۲۰ یورو) را به طور دقیق به همراه داشته باشید.
 جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در روزها و ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر) با بخش ایتالیایی کانون زبان ایران با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۳۰۶۰۶۷ تماس حاصل فرمائید.
لازم به ذکر است کانون زبان ایران برای علاقه‌مندان جهت آمادگی آزمون بین المللی ایتالیایی چلی، کارگاه های ویژه ای بصورت جداگانه برگزار می کند.
 
۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۳۳۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...