آغاز ثبت نام آزمون جذب و تربیت مدرس

آغاز ثبت نام آزمون جذب و تربیت مدرس
کانون زبان ایران جهت تکمیل کادرآموزشی خود در کلاس های حضوری - بهار ۱۴۰۲ در سراسر کشور از طریق آزمون و دوره تربیت تخصصی-حرفه ای مدرس، اقدام به جذب مدرس می نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این موسسه به عنوان قدیمی‌ترین، بزرگترین و معتبرترین موسسه آموزش زبان با حدود یک‌صد سال قدمت در ایران برای تکمیل کادر آموزشی خود در سراسر کشور از طریق آزمون و دوره تربیت تخصصی-حرفه ای مدرس، اقدام به جذب مدرس می نماید. علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از ساعت  ۹صبح شنبه چهاردهم آبان ماه تا ساعت ۲۳ روز جمعه چهارم آذر ماه به نشانی http://register.ili.ir/jazb مراجعه کنند.جهت دریافت اطلاعیه ثبت نام  اینترنتی و آگاهی از شرایط جذب و دوره تربیت مدرس اینجا کلیک نمایید.

بیمه تمام وقت،برخورداری از مزایای بازنشستگی، حقوق مکفی درصورت تمام وقت بودن و ارائه دوره های آموزش ضمن خدمت از جمله مزایای تدریس در کانون زبان ایران است. متقاضیان ثبت نام اینترنتی در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام با مشکل روبه رو شوند می توانند در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۸۴۹۲۲۴۳  تماس بگیرند.

۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۵۵,۳۸۲
Yegan
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0

سلام اینجا گفتید ۲۱ سال تمام یعنی اگر متولد ۸۰ باشیم نمیشه داخل آزمون شرکت کرد ؟؟؟

نجمه غلامی فرد
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
0

از خدمات کانون راضی هستم.

زهرا علیان
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0

سلام.وقت بخیر در مورد آگهی جذب مدرس که بار گذاری کردید سوالی داشتم.اگر افرادی مصاحبه قبول نشدند می توانند با مدرک دوره اموزشی دوره قبل در ازمون بعدی شرکت کنند؟ همچنین نیاز شهرهای مختلف برا جذب معلم مشخص نیست.لطفا راهنمایی کنید.تشکر

amirali
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0

سلام ازمون انتخابی انلاینه یا حضوری؟ اگر حضوریه فقط در تهران برگزار میشه؟

Arnoosh
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0

سلام من ۲۱ سال ۱۰ ماهم هست میتونم ثبت نام کنم ؟

الهه
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0

سلام. ببخشید من دانشنامه ام هنوز صادر نشده. مدرک موقت کفایت میکنه؟ و اینکه چرا توی سایت گزینه ای برای آپلود مدرک زبان کانون وجود نداره؟ من فارغ التحصیل کانون هستم. نمیشه مدرکم رو حین ثبتنام آپلود کنم؟ لطفا راهنماییم کنبد.

مریم صالحی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0

با سلام آیا این آزمون جهت جذب مدرس در سطح کودکان هست یا بزرگساان؟

Zahra
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0

سلام اگر فقط مدرک ادونس ۳ رو داشتع باشیم میتونیم شرکت کنبم؟

Zahra
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0

برای زبان هایی غیر از انگلیسی، جذب مدرس ندارید؟ آیا مدرسی غیر از زبان هایی که آموزش می دهید هم می پذیرید؟ یعنی به زبان های ذکر شده، زبان دیگری را اضافه می کنید؟

سارا
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0

سلام. ببخشید، بعد از اینکه مدارک بارگذاری و تمام شد، اینترنت قطع شد و نتونستم پرینت بگیرم از شماره کارت. چی کار کنم؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...