برگزاری آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE

اسپانیایی
آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE در کانون زبان ایران برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، آزمون شفاهی  DELE (زبان اسپانیایی) از روز جمعه ۲۰ آبان ماه آغاز شد و تا روز جمعه ۲۷ آبان ماه در مرکز آموزشی جم ادامه خواهد داشت. همچنین آزمون کتبی DELE روز شنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۸ صبح در مرکز شهرک غرب کانون زبان برگزار خواهد شد.

DELE

لازم به ذکر است، آزمون بین‌المللی DELE (دیپلم اسپانیایی بعنوان زبان خارجی) معتبرترین آزمون بین‌المللی در زبان اسپانیایی است و دو نوبت در سال در سطوح A1 تا C2 در کانون زبان ایران همزمان با بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار می‏‌شود. در کانون زبان ایران بعنوان تنها «مرکز رسمی و نمایندگی امتحانات DELE در ایران»، دوره‌‏های ویژه آمادگی آزمون DELE تعریف شده که زبان آموزان  را بر اساس استاندارد‏های دیپلم زبان اسپانیایی با کتب و محصولات آموزشی مربوطه، جهت شرکت در تمامی سطوح  آماده می‌‏سازد.

علاقه مندان به آموزش زبان اسپانیایی برای شرکت در کلاسهای  برخط یا حضوری می توانند به مراکز آموزشی سراسر کشور مراجعه نمایند.


۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۶۷۰
زنگنه
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
5

با آرزوی موفقیت روزافزون برای بخش اسپانیایی و آرزوی قبولی شرکت کنندگان آزمون


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...