اولین گام در رقابت داوطلبان برداشته شد

جذب مدرس برای کلاس‌های حضوری ۱۴۰۲

جذب مدرس برای کلاس‌های حضوری ۱۴۰۲
آزمون کتبی جذب و تربیت حرفه‌ای مدرس در بخش انگلیسی، امروز جمعه ۱۱ آذرماه در سراسر کشور برگزار شد. داوطلبان این آزمون پس از قبولی در سه مرحله دیگر نیز به رقابت می‌پردازند و منتخبان به عنوان مدرس از ترم بهار ۱۴۰۲ با کانون زبان ایران در آموزش زبان انگلیسی تعامل خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل کانون زبان ایران، آزمون کتبی جذب مدرس که اولین مرحله‌ی صلاحیّت‌سنجیِ متقاضیان تدریس در کانون زبان ایران محسوب می‌شود، در ۳۱ استان کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز  آغاز شد.

داوطلبان این آزمون پس از قبولی در سه مرحله دیگر نیز به رقابت می‌پردازند و منتخبان به عنوان مدرس از ترم بهار ۱۴۰۲ با کانون زبان ایران در آموزش زبان انگلیسی تعامل خواهند داشت. بیشترین تعداد شرکت‌کننده به ترتیب به استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران اختصاص دارد.

در بخشی از آزمون کتبی که در استان تهران برگزار شد، بهجت تربتی نژاد، معاون آموزشی، محمدرضا سهرابی، مدیر حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، کیوان بخشی‌پور، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل،مرتضی فرجیان نژاد،مدیر امور مدرسان و سمیه قربانی، مدیر حراست به همراه مجید خسروی مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان تهران از روند برگزاری آزمون کتبی بازدید کردند.

لازم به ذکر است این آزمون در روز جمعه ۱۱ آذرماه در مرکز آموزشی شهرک غرب تهران، همزمان با سی استان کشور برگزار شد و نتیجه آن در روز ۱۶ آذرماه اعلام خواهد شد.

جذب مدرس

جذب مدرسجذب مدرسجذب مدرس
۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۸,۳۵۹
ناهید جعفری
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
1

سلام و وقت بخیر .انتظار می‌رفت کانون زبان با این همه سابقه آزمونی برگذار نماید که مطابق با استاندارد های آموزشی باشد.اما متاسفانه خلاف استاندارد ها بود .مثلا آزمون دهنده هیچ فرصتی قبل صوت نداشت که سوال را مطالعه کند سپس صوت پخش شود .اول باید صوت پخش میشد بعد به تست تیکر یه فرصت اندکی داده می‌شد بماند که سوالات مفهومی این میان بود تا میخاستیم جواب بدیم مفهوم ویس را فراموش کرده بودیم.بعلاوه سوالات آخر بخش لیسنینگ به دلیل طولانی بودن بیشتر تست حافظه بود تا تست زبانی.

علی نظری
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0

برای زبان فرانسه جذب مدرس ندارید؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...