آزمون کتبی جذب مدرس

هماهنگی‌های استانی انجام شد

انگلیسی
جلسه هماهنگی استانی برگزاری آزمون کتبی جذب مدرس با حضور رئیس کانون زبان ایران، معاون آموزشی، سرپرست امورمدرسین معاونت آموزشی و مدیران استانی کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، جلسه هماهنگی استانی در برگزاری آزمون کتبی جذب مدرّس برگزار شد. در ابتدای جلسه، مرتضی فرجیان‌نژاد، سرپرست امور مدرسین کانون زبان ضمن بیان آئین‌نامه‌های مرتبط با جذب مدرّس، شیوه‌نامه برگزاری آزمون جذب و دوره تربیت مدرس را برای حضّار قرائت کرد و در ادامه پاسخگوی پرسش‌های مدیران استانی بود.

در بخشی از جلسه، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه جذب مدرّس و همکاران حیطه روابط عمومی بابت اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته به متقاضیان و داوطلبان به لحاظ کمّی آن را قابل قبول دانست. وی اشاره کرد: این آزمون، تنها برگزاری یک دوره یا اجرا کردن آزمون جذب نیست. بلکه این آزمون، فرایندی است که چنانچه صحیح و درست و منظّم انجام شود، تمرین کارآمدی تمام حوزه‌هاست که این خود تبلیغی مؤثر به نفع سازمان خواهد بود.

او گفت: در این آزمون، ابزار مصاحبه به‌روزتر و در بخش «دِمو»، تغییراتی جهت غربالگری و صلاحیّت‌سنجی بهینه اعمال شده است.

لازم به ذکر است، آزمون جذب مدرس برای آموزش زبان انگلیسی جهت کلاس‌های حضوری بهار ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود. جلسه هماهنگی استانی در روز دوشنبه ۷ آذرماه و در محل سالن کنفرانس مرکز جم برگزار شد و مدیران استانی به شیوه برخط در این جلسه حاضر بودند.

۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۴,۵۷۶
N.P
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0

سلام و وقت بخیر برای من وضعیت ثبت‌نام "تکمیل ثبت‌نام" هست، و امروز ۸ آذر گزینه‌ای برای دریافت کارت ورود به جلسه در قسمت ویرایش اطلاعات پیدا نمیکنم. لطفا راهنمایی میفرمایید🙏��


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...