اطلاعیه ثبت نام

برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام ترم بهار ۱۴۰۲

برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام ترم بهار ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام زبان آموزان در ترم بهار ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس برنامه‌ی اعلام شده، زبان‌آموزان کانون در گروه سنی کودکان از ۳ فروردین تا ۱۴ فروردین و گروه سنی نوجوانان از ۴ فروردین تا ۱۴ فروردین می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت کانون زبان ایران مراجعه کنند. برای گروه سنی بزرگسالان، بازه‌ی زمانی ۵ فروردین تا ۱۴ فروردین در نظر گرفته شده است.زبان آموزان تمام گروه‌های سنی روزهای پانزده و شانزده فروردین علاوه بر اینترنتی به صورت حضوری و در مراکز می توانند ثبت نام کنند.

زمانبندی بهار 1402

همچنین طبق برنامه‌ی اعلام‌شده از سوی کانون زبان ایران، زبان‌آموزان گروه‌های سنی مختلف زودتر از زمانبندی اعلام‌شده در جدول فوق، امکان ورود به سایت را ندارند.

لازم به ذکر است، کلاس‌های ترم بهار ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۹ فروردین شروع و تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱۰۷,۸۵۹
فاطمه باقری
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0

سلام و روز بخیر، کاش هزینه شهریه یک دفعه اینقدددر زیاد نمیشد، و اینکه چرا هزینه بعضی از شعب متفاوته؟ توی کلاس های آنلاین فردی که از طریق شعبه ممتاز و فردی که از طریق شعبه غیر ممتاز ثبت نام کرده همه از یکسری امکانات یکسان بهره مندن، چرا هزینه شهریه شعب ممتاز توی کلاس انلاین بیشتره ؟

Ali Asghari
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0

با سلام.لطفا اطلاعات دقیق از سطوح زبان ،تعیین سطح و....بگذارید.و همینطور شهریه دقیق کلاسهاتون رو اعلام نمایید.

کیوان بخشی پور
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0

شهریه کانون به صورت سالانه تعیین می شود و در سه منطقه کشور به صورت متفاوت اجرا می شود در مورد سایر اطلاعات می توانید در سایت اصلی کانون زبان به آدرس :www.ili.ir مراجعه و با کلیک بر روی زبان مورد نظر اطلاعات را بازدید نمایید.


زهرا تقیپور
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0

سلام. چطور باید برای کلاسهای آنلاین ثبت نام کنیم؟

ریحانه دانیالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0

سلام وقتتون بخیر.لطفا کلاس های حضوری رو در شعبه ها فعال کنید .دو ترم خواستیم حضوری ثبت نام کنیم شعبه ها گفتن تعداد کمه در حالی که اصلاً در ثبت‌نام اینترنتی این گزینه حضوری فعال نیست

Z S
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0

سلام. لطفا تاریخ تحویل کتاب را هم بنویسید. ممنون

کیوان بخشی پور
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0

تاریخ تحویل کتاب برای هرشعبه مطابق برنامه اعلامی همان شعبه می باشد. با شعبه تماس بگیرید



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...