با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

برگزاری جلسه‌ی هم‌اندیشی فرهنگی در کانون زبان ایران

برگزاری جلسه‌ی هم‌اندیشی فرهنگی در کانون زبان ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، کانون زبان ایران در بیست‌وهفتمین روز ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ صبح پذیرای روح‌الله عباسی‌نژاد، مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و مجید آرائی، معاون دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

در این دیدار، مدیرکل دفتر مرکزی حراست با حضور در همه واحدها و بخش‌های اداری، با یکایک کارکنان ستاد مرکزی کانون زبان ایران گفتگو کرد و ضمن شنیدن صحبت‌های کارکنان، به ارائه راهکارهای لازم پرداخت.

تدوین مدل مطلوب پاداش بهره‌وری برای عملکرد کارکنان و مدرسان ازجمله توصیه‌های مدیرکل دفتر مرکزی حراست به مدیران و تصمیم‌سازان کانون زبان ایران بود. وی رویکرد دفتر مرکزی حراست را از زمان حضور خود، رویکردی اقناعی و تبیینی دانست و نقش آموزش و اقناع سازی را ضروری ارزیابی کرد.

 دفتر حراست

عباسی‌نژاد در بازدید از بخش فناوری با اشاره به اهمیت تکنولوژی و فناوری در سازمان و نقش اهرمی آن، هزینه‌های این بخش را از جنس سرمایه‌گذاری دانست.

در ادامه، جلسه هم‌اندیشی فرهنگی با محوریت «حجاب و عفاف» با حضور غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان، رضا لیاقی، معاون اداری مالی، کیوان بخشی‌پور، سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل، محمدرضا سهرابی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و سمیه قربانی، مسئول حراست کانون زبان، برگزار شد.

برنامه‌های پایش، تدوین و ترویج منشور حجاب وعفاف، آموزش‌های کارکنان و زبان‌آموزان و برگزاری همایش‌های خانواده‌محور ازجمله مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود. تشویق و ترغیب مدرسان و زبان‌آموزان با حجاب برتر و برگزاری مسابقات با رویکرد فرهنگی از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

مدیرکل حراست

بازدید مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کانون زبان ایران در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در ساعت ۱۶ خاتمه یافت.

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۵۲۳
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...