با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان ایران برگزار شد

+ آلبوم
مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس هیئت مدیره کانون پرورش، مدیرکل کانون پرورش استان تهران و مدیرکل مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان ایران، به ارائه‌ی گزارش از روند انتخاب مدرسان سرآمد کانون و شاخصه‌های ارزیابی مربوطه پرداخت. او گفت: برای انتخاب مدرسان سرآمد، استان‌ها موظّف شدند با تشکیل کارگروه‌، اسامی مدرسان سرآمد را به معاونت آموزشی ارسال کنند. اعضای کارگروه را مدیران استان، مسئولان مراکز، نمایندگان مدرسان و کارشناسان بازدید تشکیل می‌دادند.

تجلیل سرآمدان 29
معاون آموزشی کانون زبان ایران افزود: در این شیوه‌نامه ده محور به‌عنوان ملاک‌های ارزیابی تعریف شد. همچنین منبع داده، مرجع تشخیص و امتیاز ملاک‌های ارزیابی به تفکیک، مشخص شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر مدرسان سرآمد که از شاغلین در کانون زبان انتخاب شدند، تقدیر از مدرسان پیش‌کسوت معرفی‌شده توسط استان‌ها نیز در این شیوه‌نامه تعریف شد.

در بخش دیگری از این مراسم، سارینا سیفی، زبان‌آموز کانون زبان ایران، پس از خوشامدگویی به زبان انگلیسی، به سرایش اشعار حکیم ابوالقاسم فردوسی در قالب «شاهنامه‌خوانی» پرداخت.

تجلیل سرآمدان 24

سپس، گروه موسیقی سنتی «ارغنون» به اجرای موسیقی زنده پرداخت.

تجلیل سرآمدان 22

در قسمت دیگری در این مراسم، حسین کاظمی، همکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به اجرای نمایش و نقالی پرداخت.

تجلیل سرآمدان 16

پس از آن، زهرا گروسی و حسام طالب‌زاده به نمایندگی از مدرسان سرآمد کانون زبان ایران به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

تجلیل سرآمدان 14
تجلیل سرآمدان 13

در بخش دیگری از این جشن و پیش از مراسم تجلیل، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، به ایراد سخنرانی پرداخت. سپس، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز لحظاتی را با حضار گفتگو کرد.

در انتهای این مراسم، پس از پخش کلیپ مدرسان سرآمد کانون زبان ایران در سراسر کشور، از مدرسان و مراکز سرآمد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدرددانی شد.

تجلیل سرآمدان 6

گفتنی است، این مراسم روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۳,۵۵۳
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...