تبریک مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدرسان کانون زبان ایران

تبریک مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدرسان کانون زبان ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور و سخنرانی در مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد کانون زبان ایران، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید مطهری و شهیدان رجائی و باهنر، روز معلم را به خانواده بزرگ کانون زبان تبریک گفت. وی با مثبت ارزیابی کردن مراسم، آن را فرصتی برای تجلیل از مدرسان که به‌صورت مستقیم با زبان‌آموزان ارتباط دارند، دانست و افزود: نقش مدرسان به دلیل همین ارتباط مستقیم با زبان‌آموزان و مخاطبان از تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کانون زبان ایران، محوری‌تر است.

علامتی در بخشی از سخنان خود به بیان ویژگی‌های اصلی مدرسان پرداخت و گفت: مدرسان باید علاوه بر تحصیلات دانشگاهی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، سوابق قابل‌ استناد و دانش به‌روز داشته باشند.

تجلیل سرآمدان 7

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه به دیگر ویژگی‌های محوری مدرس مطلوب اشاره کرد و افزود: دارا بودن طرح درس، برنامه‌ریزی منسجم آموزشی از سردرگمی و گم‌شدن پیوند میان مطالب آموزشی جلوگیری می‌کند. همچنین مدیریت زمان، مهارت اداره کلاس، برگزاری آزمون‌های سنجشی، ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان، صبور بودن و ایجاد مشارکت برای زبان‌آموزان از دیگر ویژگی‌هایی بودند که علامتی برای مدرس سرآمد، برشمرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان صحبتهای خود، ابراز امیدواری کرد تا مدرسان و کارمندان با پرهیز از نگاه «کارمندی»، با شور و نشاط مضاعف برای ارتقای کیفیت آموزشی کانون زبان ایران گام بردارند.

 گفتنی است، این مراسم روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۴۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...