برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در هفته معلم و دهه‌ی سرآمدی از مدرسان سرآمد و مراکز برتر کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد. مراسم نکوداشت و تقدیر از مدرسان و مراکز برتر کانون زبان استان با حضور کبری اخلاقی‌نیا، مدیر کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد، کارشناسان کانون پرورش فکری استان و مدرسان کانون زبان ایران برگزار شد.

اخلاقی نیا در این برنامه با گرامی‌داشت هفته معلم و دهه‌ی سرآمدی و تبریک به مدرسان کانون زبان، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته آنان در حوزه آموزش زبان، گفت: یک مدرس تنها آموزش‌دهنده نیست؛ بلکه کلاس‌های درسی کانون یک کلاس فراتر از آموزش است و زبان‌آموزان علاوه بر آموزش زبان، مهارت‌های فردی، اجتماعی و قانومندی را می‌آموزند و بر همین اساس کار شما بسیار ارزشمند و مهم است و در همین راستا قدردان تمامی تلاش‌های کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هستیم.

مراسم کهگیلویه

در انتهای این مراسم از مدرس پیشکسوت کشوری، مدرس پیشکسوت استانی، مدرس سرآمد کشوری، مدرس نمونه استانی و تمامی کارکنان و مدرسان کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۴۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...