مسئول امور فرهنگی کانون زبان ایران منصوب شد

مسئول امور فرهنگی کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران با صدور حکمی محمد باقر علی‌نژاد را به عنوان مسئول امور فرهنگی کانون زبان ایران منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی، تجربیات و آشنایی علی‌نژاد از مجموعۀ کانون زبان ایران آورده است: « امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون، کانون برای ایران" با استعانت از درگاه ایزد منان و در راستای دستیابی به اهداف و ارزش‌های متعالی فرهنگی سازمان و هم راستا با برنامه‌های متناظر فرهنگی، اجتماعی، اسلامی کانون زبان ایران و در جهت برنامه‌ریزی، نظارت، هماهنگی، انسجام، رونق بخشیدن به امور فرهنگی و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک رسالت مهم موفق و موید باشید.»
گفتنی است، علی‌نژاد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت دولتی است. وی از سال ۱۳۹۱ همکاری خود را با کانون زبان ایران در مرکز آموزشی قائمشهر آغاز کرده است و سمت‌هایی شامل مسئول مرکز آموزشی قائمشهر، سرپرست حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران و عضو شورای سیاستگذاری کانون زبان استان مازندران را برعهده داشته و همچنین در سال ۱۴۰۱ به عنوان کارمند برتر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شده است.
 
۲ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۶
تعداد بازدید : ۲,۳۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...