در نشست سیاست‌گذاری «هفتۀ ملی کودک» مطرح شد:

وقتی از روز کودک حرف می‌زنیم توجه ما به قشر آینده‌ساز کشور است

وقتی از روز کودک حرف می‌زنیم توجه ما به قشر آینده‌ساز کشور است
مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران در نشست سیاست‌گذاری «هفته ملی کودک» بیان کرد: وقتی از روز کودک حرف می‌زنیم توجه ما به قشر آینده‌ساز کشور است، مهم‌ترین دغدغۀ همۀ ما حفظ سلامت روان کودکان است‌، در همین راستا از نظر من مهم‌ترین نکته تأمین محتوایی است که به کودکان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری گفت: کانون زبان ایران حدود ۱۱ هزار نفر از جامعه کودک را به خود اختصاص داده است، توجه ما برای انتخاب مدرس کودکان بیش از بزرگسالان است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدرسان گروه سنی کودک دوره‌های مهارت‌افزایی بیشتری را نیز می‌گذرانند.

1
مهدی ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: همکاران ما در معاونت فرهنگی و معاونت تولید زحمت‌های زیادی می‌کشند که برون‌داد آن فعالیت‌ها، باعث توجه بیشتر والدین به بچه‌ها و همچنین افزایش اعتماد به‌ نفس کودکان و نوجوانان شده است، بخشی از این فعالیت‌ها قصه‌گویی است که خیال را پرورش می‌دهد.
گفتنی است، نشست سیاست‌گذاری «هفته ملی کودک» با حضور دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران و جمعی از نمایندگان نهادها و سازمان‌ها برگزار شد.

1


۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۷۲۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...