معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد
دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید و با جمعی از مدرسان و مسئولان استانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، سلیمانی در سفر ۳ روزه خود به استان فارس ضمن بازدید از مراکز آموزشی شیراز و مرودشت در جلسات و دیدارهای جداگانه‌ای که با موضوع فعال‌سازی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و تسریع در رفع چالش‌های اداری و آموزشی پیش‌روی این استان برگزار شد، شرکت نمود.
در این جلسات دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس نیز با اشاره به دغدغۀ معیشتی مدرسان و کارکنان بر لزوم بهسازی و به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری مراکز و ترمیم کمبود منابع انسانی جهت ارتقا سطح کیفی و ارائۀ مطلوب خدمات آموزشی به زبان‌آموزان این استان تاکید کرد.

 وی با اشاره به گذر این استان از رکورد جذب و نگهداشت در طی سالیان اخیر عنوان کرد: خوشبختانه به همت کارکنان مراکز آموزشی و به ویژه عملکرد قابل توجه کادر آموزشی مجرب، استان فارس توانسته است آمار جذب زبان‌‌آموزان خود را به میزان 46 هزار نفر ارتقا دهد اما تداوم این روند و حفظ وضعیت موجود نیازمند توجه جدی به رفع چالش‌های موجود خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد همچنین در دیداری که با علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت وی از توجه و علاقۀ کانون پرورش فکری به انجام و گسترش حوزۀ فعالیت مشترک آموزش و به ویژه تربیتی و پرورشی در کانون زبان و تخصیص املاک کانون پرورش فکری در شهرستان‬های کم برخوردار استان به کانون زبان خبر داد و افزود: خوشبختانه در ترم گذشته برای نخستین بار جلسۀ ملاقات با والدین بخش کودک مراکز شیراز به صورت مشترک و در قالب کارگاه آموزشی – پرورشی برگزار شد که از استقبال و بازخورد قابل قبولی برخوردار بود و انشاالله با تعامل موجود بین دو مجموعه استانی شاهد فعالیت‌های خلاقانه‌تری خواهیم بود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد. معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کانون زبان ایران در این جلسات با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استان و همکاری مطلوب هر دو مجموعۀ کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران، به ظرفیت غنی فارس در جذب و نگهداشت زبان‌آموزان اشاره کرد و افزود: توجه به امر آموزش و به روزرسانی محتوا و کتب آموزشی در ابتدای این دوره مورد تاکید جدی ریاست محترم کانون زبان بوده است و به زودی سری کتاب‌های مکمل آموزشی در اختیار زبان‌‌آموزان به عنوان یکی از راهکارهای کوتاه مدت قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: معاونت پژوهش از انجام هرگونه پژوهش در قالب پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد، رساله دکتری و یا مقالات تحقیقاتی که بتواند به ارتقا کیفیت آموزشی، آسیب‌شناسی شیوه‌های جاری و ترسیم نقشه راه بهتری جهت تدوین محتوای آموزشی منجر شود، استقبال خواهد کرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد.

سلیمانی همچنین در این سفر از مراکز آموزشی شیراز از جمله میدان آزادی، سعدی، مدرس، شهید باهنر، شهید رجایی، والفجر و شهر مرودشت بازدید کرد و با حضور در کلاس‌های آموزشی و صحبت با زبان‌آموزان و مدرسان، فرایند آموزش در این کلاس‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک در جریان روند خدمات‌دهی به مراجعان و به خصوص دغدغه‌های کادر آموزشی قرار گرفت.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از مراکز آموزشی استان فارس بازدید کرد.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۱۰۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...