راهکارهای برگزاری موفق ترم زمستان تبیین شد

راهکارهای برگزاری موفق ترم زمستان تبیین شد
در نشستی با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، دکتر محمد مهدی احمدی معین، مشاور اقتصادی و توسعۀ کسب و کار، اعضای شورای معاونان و مدیران و مسئولان ستادی و استانی این مجموعۀ آموزشی راهکارهای برگزاری موفق ترم زمستان تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این نشست دکتر ذوالفقاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همۀ کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران ابراز امیدواری کرد ترم زمستان پیش‌ رو همانند ترم‌های گذشته موفق سپری شود.
وی با اشاره به دستاوردهایی که در دو ترم گذشته در کانون زبان ایران حاصل شده است در خصوص برخی اقدامات صورت گرفته از قبیل جذب و تامین نیروی انسانی، تعامل با دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، حضور در نشست‌ها، جشنواره‌ها و ... توضیحاتی را عنوان کرد.
رییس کانون زبان ایران اظهار داشت ماموریت‌های جدیدی برای این مجموعۀ آموزشی ایجاد شده که نیازمند همکاری و همیاری همۀ عزیزان در ستاد و استان‌ها است.
تعلق و هویت سازمانی از دیگر موضوعاتی بود که دکتر ذوالفقاری به آن‌ها اشاره کرد و از همکاران خواست به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و افزود: ما باید نیاز مالی همکاران و مدرسان را نیز در نظر بگیریم و برای ما تامین نیازهای مالی همکاران و مدرسان بسیار مهم است، اما انتظار ما این است که با همۀ این مشکلات تلاش کنیم مسائل‌مان را به گونه‌ای که گشایش‌هایی برای سیستم به وجود بیاوریم حل نماییم.

1 ذوالفقاری در ادامه بر تعامل مدیران استانی با مدرسان تاکید کرد و گفت: من مدیران مراکز موفقی را دیده‌ام که به واسطۀ تعامل خوبی که با مدرسان داشته‌اند توانسته‌اند برنامه‌های زمانبندی مورد نیاز مرکز را به راحتی با مدرسان هماهنگ کنند. همچنین اگر منابعی برای پاداش وجود داشته باشد و نظام پاداش بر اساس بیشترین میزان تعلق سازمانی فرد به کانون زبان ایران در نظر گرفته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مدیران استانی فقط وظیفۀ حفظ و نگهداشت زبان‌آموزان را برعهده ندارند، بلکه حفظ و نگهداشت مدرسان و کارکنان این مجموعه نیز بر عهدۀ آنان قرار دارد.
آگاهی به موقع از بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌ها توسط مدیران استانی و ستادی و اطلاع‌رسانی در خصوص آن به کارکنان و مدرسان، برگزاری جلسه و نشست توسط مدیران استانی با کارکنان و مدرسان، برپایی کمپین تبلیغاتی سراسری، ساز و کار پرداخت متفاوت به مدرسانی که دوره‌های ویژه را آموزش می‌دهند، ساماندهی نهایی مراکز زیان‌ده تا پایان امسال، راه‌اندازی اپلیکیشن، معرفی سامانۀ وبینارها، باز طراحی سایت کانون زبان ایران، زیباسازی مراکز آموزشی، تعامل با کانون پرورش فکری و بهره‌گیری از سینماهای کانون و برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس از دیگر موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت.

1 همچنین در این جلسه رضا لیاقی، معاون اداری و مالی در خصوص فرآیند واریز شهریه و ثبت‌نام ترم زمستان، راهکارهای حفظ و نگهداشت زبان‌آموز، ارائۀ خدمات بهینه به مخاطبان، رصد وضعیت ثبت‌نام در مراکز و استان، تمرکز و برنامه‌ریزی برای مراکز زیان‌ده، اطلاع‌رسانی در مراکز استان، شیوه‌های تبلیغات موثر و ... نکاتی را ارائه کرد.

1

دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیرامون جدول نمرده‌دهی به زبان‌آموزان، نحوۀ فعالیت کمیتۀ انتصابات و نقش مدیران استانی در روند فعالیت این کمیته، تحویل کتب آموزشی و ... مطالبی را عنوان نمود.

1 در ادامه دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی نیز به موضوعاتی از قبیل فرآیند جذب مدرس زمستان، نحوۀ تغییر توان مدرسان و تعامل مدیران با مدرسان در این حوزه، حدنصاب کلاس‌ها، نظام پرداخت پاداش به مدرسان، دوره‌ها و مراکز غیرانگلیسی، خدمات برون کانونی و ...پرداخت.
در بخش دیگری از این جلسه نیز مدیران استانی کانون زبان ایران ضمن ارائۀ گزارشی از روند فرآیند ثبت‌نام ترم زمستان در استان مربوطه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

1

1

1


۶ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۲۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...