سرپرستان «نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» و «بازرگانی و فروش محصولات» کانون زبان ایران منصوب شدند

سرپرستان «نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» و «بازرگانی و فروش محصولات» کانون زبان ایران منصوب شدند
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، طی احکامی جداگانه «سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت» و «سرپرست بازرگانی و فروش محصولات» کانون زبان ایران را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، دکتر ذوالفقاری براساس این احکام دکتر مرجان عبدی را به عنوان سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مجتبی حسن پورضرغام را به عنوان سرپرست بازرگانی و فروش محصولات کانون زبان ایران منصوب کرد.
در بخشی از حکم سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت کانون زبان آمده است: «انتظار دارد با استفاده از توان بالقوه و تعامل مثبت با معاونین محترم و همۀ همکاران و دغدغه‌مندان کانونی و بر اساس شرح وظایف تعیین‌شده، امور مربوط به طراحی و اجرای سیستم ارزیابی عملکرد نیروها در بستر فناوری اطلاعات، بازتعریف دقیق نظام رتبه‌بندی مدرسان و کارشناسان، بازتعریف و تدوین نظام نظارت، ارزشیابی، کنترل کیفیت و ارتقاء مدیران، مدرسان و کارکنان، شناسایی و تحلیل نیازها و انتظارات حال و آینده مشتریان و ذینفعان، تدوین پروتکل‌های احترام سازمانی و ... از هیچ کوششی دریغ نورزید.»
انتصاب خانم عبدی

در بخشی از حکم سرپرست بازرگانی و فروش محصولات کانون زبان ایران آمده است: «امید است با اتکال بر الطاف پروردگار بی‌همتا و بر اساس قوانین و مقررات، ضمن برقراری تعامل مؤثر با بخشهای مختلف ستاد و مدیران استانها، در جهت اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های کانون در زمینه‌های مربوط به امور بازرگانی و بررسی آمار موجودی محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی، اعلام دقیق و به موقع درخواست چاپ محصولات و ‌‌... اهتمام ورزید.» 

انتصاب آقای پورضرغام

گفتنی است، عبدی دارای مدرک دکتری در رشتۀ مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون ارزیاب حرفه‌ای گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر زیر نظر ستاد اجرایی، پژوهشگر مراکز پژوهشی در حوزه‌های مدیریت استراتژیک و مشاور فنی حسابرسی شرکت‌های گروه مالی گردشگری را برعهده داشته است. ایشان همچنین دارای کتب و مقالات علمی و پروژه‌ها و تحقیقات ملی و منطقه‌ای متعددی در حوزه‌های مدیریت استراتژیک و ارزیابی و نظارت است. تدریس در دانشگاه نیز در سوابق وی به چشم می‌خورد.
همچنین پورضرغام دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل است، وی از سال 1377 همکاری خود را با کانون زبان ایران در شهر شیراز آغاز کرد. در سال 1388 به کانون زبان تهران انتقال یافت و پس از سه سال خدمت در مراکز شهرک قدس و تهران پارس برادران به عنوان معاون مدیر کانون زبان استان تهران منصوب شد. ایشان از سال 96 به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران و از مرداد ماه سال 1397 به عنوان سرپرست کانون زبان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است و پیش از این مدیر استان تهران کانون زبان ایران بود. در سوابق آموزشی وی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی نیز به چشم می‌خورد. در این دیدار از زحمات ایشان قدردانی گردید.

۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۹۲۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...