با حضور رییس کانون زبان ایران صورت گرفت

رونمایی از مجموعۀ شعر غزه

رونمایی از مجموعۀ شعر غزه
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در حاشیۀ آیین رونمایی از مجموعۀ شعر غزه از غرفۀ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی و پنجمین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مسئولان غرفۀ کانون پرورش فکری از زحمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی نمود.
مراسم رونمایی از کتاب شعر غزه در هفتمین روز از برپایی نمایشگاه کتاب با سخنرانی جواد محقق شاعر باسابقه و پیشکسوت کتاب‌های کودک و نوجوان آغاز شد و سپس دکتر حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری به بیان نکاتی در خصوص این کتاب پرداخت.
گفتنی است، مجموعه کتاب‌ شعر غزه شامل «موشک کاغذی» سروده زهرا عراقی با تصویرگری بهاره خدامی، «تو باز می‌خندی» سروده طیبه شامانی با تصویرگری ندا عسگری، «خانه ایستاده است» سروده منیره هاشمی با تصویرگری بهاره خدامی و «بمب بادبادک نیست» کاری از معاونت فرهنگی کانون است که با مشارکت کانون زبان ایران به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۴۲۰
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...