ارزیابی رضایت کاربران از خدمات الکترونیکی کانون زبان ایران

ارزیابی رضایت کاربران از خدمات الکترونیکی کانون زبان ایران
کانون زبان ایران در راستای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی آنلاین، افزایش شفافیت و جلب مشارکت مخاطبان، در نظر دارد دیدگاه کاربران را دربارۀ کارایی سامانه‌های ثبت‌نام، کلاس‌های مجازی، پشتیبانی فنی و فرایند ارزیابی آموزشی دریافت کند.
تکمیل این پرسشنامه کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد و نتایج آن به بهبود خدمات و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی کمک خواهد کرد.
برای شرکت در نظرسنجی بر روی لینک زیر کیلک کنید.

https://eparticipation.my.gov.ir/survey/690840b5178c0704f90b7fd8

۱۴ آبان ۱۴۰۳ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۳,۱۶۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...