مدیر کل کانون پرورش استان سمنان:

کانون زبان ایران می‌تواند در انتقال فرهنگ و تمدن کشور ایفای نقش کند

کانون زبان ایران می‌تواند در انتقال فرهنگ و تمدن کشور ایفای نقش کند
نبی اله خدابخشی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کانون زبان استان عنوان کرد: کانون زبان ایران یک بخش صرفا تخصصی برای آموزش زبان نیست بلکه می‌تواند در انتقال فرهنگ و تمدن کشور ایفای نقش کند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی با تاکید بر اقدامات موثری که در این مجموعه انجام می‌شود، کانون زبان را یکی از بازوان اصلی کانون پرورش فکری دانست.

در ادامه فاطمه ربانی، مدیر کانون زبان استان سمنان ضمن ارائۀ گزارشی در خصوص فعالیت های مراکز آموزشی این استان، در راستای هر چه بهتر شدن فعالیت‌های کانون زبان ایران خواستار همکاری بیشتر از مدیر کل آموزش و پرورش شد.

وی همچنین از راه‌اندازی مراکز بیشتر در استان و گسترش بخش‌های انگلیسی و غیر انگلیسی در مراکز سمنان، دامغان و شاهرود خبر داد و تعامل بیشتر آموزش و پرورش و کانون زبان ایران را در ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان موثر دانست.

در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و کانون زبان استان سمنان تنظیم شود و با مشخص شدن شیوه‌های مختلف تبلیغاتی کانون زبان در مدارس، مجوز ورود به مدارس برای همکاران کانون زبان صادر گردد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان سمنان دارای 3 مرکز  آموزشی است و در آن زبان‌انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مراکز دوره‌های مکالمۀ ویژه و بحث آزاد نیز برگزار می‌گردد.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۶۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...