بهره‌مندی زبان‌آموزان بزرگسال زاهدانی از آموزش‌های کانون زبان ایران

بهره‌مندی زبان‌آموزان بزرگسال زاهدانی از آموزش‌های کانون زبان ایران
مرکز آموزشی زاهدان که پیش از این فعالیت خود را در بخش نوجوان آغاز کرده بود با تکمیل کادر آموزشی خود از ترم تابستان بخش بزرگسالان را برای آموزش زبان انگلیسی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان در دیداری با هانیه زیدآبادی، مسئول مرکز آموزشی کانون زبان این استان در خصوص توسعۀ کانون زبان در استان گفت: در دنیای امروز، ارتباطات نقش مهمی را در پیشرفت افراد جامعه ایفا می‌کند و فراگیری زبان‌های خارجی عاملی برای استفاده از یافته‌های جدید جهانی است؛ بنابراین توجه به آموزش زبان و فراهم ساختن شرایط مناسب برای زبان‌آموزان از اولویت‌های ماست و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های کانون زبان و توسعۀ آن در جهت استفادۀ موثر و مطلوب کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی پویا و شناخت نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند ما را برای ارایۀ یک خدمت جامع، که نتیجۀ آن رسیدن به اهداف سازمانی است، یاری کند.

هادی در ادامه اطمینان خانواده‌ها به کانون پرورش فکری را سرمایۀ بزرگی دانست که با استفاده از این ظرفیت می‌توان علاقه‌مندان بیشتری را جذب کانون زبان ایران کرد.

ایشان همچنین به "اطلاع‌رسانی هدف‌مند" اشاره کرد تا به وسیلۀ آن بتوان خدمات این بخش را به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان ارایه داد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز به آدرس خیابان آزادی، جنب پارک شادی‌ها، مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۵۱۲۲۲ تماس حاصل نمایند.

۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۷۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...