با حکم مدیرعامل

سیدحسین خادم‌حسینی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد

سیدحسین خادم‌حسینی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون شد
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی «سیدحسین خادم‌حسینی» را به‌سمت مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون منصوب کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم با تاکید بر این‌که این حوزه متولی نگه‌داشت اصلی‌ترین سرمایه کانون یعنی منابع انسانی است، تلاش در جهت توسعه امکان و ابزارهای رفاهی، کمک به تقویت هویت و تعهد سازمانی، شناسایی روش‌های جذب، تعالی و بهبود سرمایه‌های انسانی با نگاه درون سازمانی را به عنوان بخشی از وظایف آن اداره کل به معنای تلاش در جهت توسعه و تعالی کل کانون و تقویت انگیزه و روحیه این منابع ارزشمند سازمانی برای پیشبرد اهداف مقدس این مجموعه برشمرده است.

رییس هیات مدیره کانون همچنین بر افزایش سرعت، دقت و سلامت در  حوزه پشتیبانی فعالیت‌ها از رهگذر توجه به ایجاد  شفافیت  فرایندی و تمرکز بر روش‌های نوین در این حیطه به‌عنوان یکی از ضرورت‌های اساسی حرکت در این مسیر، تاکید کرده است.

او در پایان اظهار امیدواری کرده است تا مدیرکل جدید با ملاحظه اهمیت و تاثیر اقدام‌های آن اداره کل در عمق و گستره کانون و بهره‌مندی از روش‌های علمی و تعامل موثر با دیگر بخش‌های سازمان، زمینه افزایش اثربخشی و کارایی فعالیت‌های کانون را بیش از گذشته فراهم کند تا شاهد رشد محسوس سطح بهره‌وری در کانون باشیم.

«سیدحسین خادم‌حسینی» - که به پیشنهاد امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون منصوب شده است - پیش از این در مسئولیت‌هایی مانند مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان ایلام، مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان البرز و معاون اداری و مالی جمعیت‌هلال‌احمر استان تهران فعالیت کرده است.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹
تعداد بازدید : ۲,۱۸۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...