برگزاری کارگاه‌ آموزش قصه‌گویی برای زبان‌آموزان و مدرسان در کرمان

برگزاری کارگاه‌ آموزش قصه‌گویی برای زبان‌آموزان و مدرسان در کرمان
اعضای انجمن قصه‌گویی کرمان با حضور در مراکز کانون زبان ایران در این استان برای زبان‌آموزان و مدرسان، کارگاه آموزش قصه‌گویی برگزار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون زبان ایران، شبنم سیدی، زهره دهیادگاری، فاطمه محمودی و آرام امینی اعضای انجمن قصه‌گویی کرمان در آستانۀ این جشنواره در مراکز کانون زبان شهر کرمان حضور یافته و بعد از معرفی بخش ۹۰ ثانیه‌ای، کارگاه‌های آموزش قصه‌گویی برای زبان‌آموزان و مدرسان برگزار کردند.

بر اساس این خبر، بخش۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی در چهار بخش قصۀ‌ زندگی من، قصه‌های شهر من (ویژه شهروندان تهرانی)، قصه‌های خبرنگاران و قصه‌های مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان ایران برگزار می‌گردد.

بنابراین گزارش، مهلت شرکت در این جشنواره تا تاریخ 10مهرماه 1398 است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این جشنواره می‌توانند به آدرس www.kanoonfest.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88492491-021 تماس حاصل نمایند.

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...