حضور کانون زبان استان فارس در دومین نمایشگاه تخصصی آموزش این استان

حضور کانون زبان استان فارس در دومین نمایشگاه تخصصی آموزش این استان
محصولات و خدمات نوین آموزشی کانون زبان ایران با محوریت دوره‌های آموزشی آنلاین در دومین نمایشگاه تخصصی آموزش استان فارس معرفی و ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس با اشاره به حضور پررنگ کانون زبان این استان در کنار سایر مراکز آموزشی آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزشگا‌ها، افزود: قطعاً استمرار حضور مجموعه کانون زبان ایران در چنین رویدادهایی می‌تواند علاوه بر معرفی شایسته خدمات به روز و محصولات آموزشی کانون، به ترسیم دیدی کلی از نیاز آموزشی منطبق با درخواست فراگیران منجر گردد و در این بین به خوبی می‌توان به استخراج حوزه‌هایی پرداخت که کمتر به آن ها پرداخته شده و می‌تواند در شرایط کنونی مانند دوره‌های آموزش آنلاین با استقبال متقاضیان رو به رو شود.
استقبال شایسته بازدیدکنندگان و مسئولان استان از غرفه کانون زبان ایران در این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بوده است.
دومین نمایشگاه تخصصی آموزش در کنار نمایشگاه تخصصی صنعت نوشت‌افزار و فناوری‌های آموزشی از 29 تیرماه لغایت 2 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس - شیراز، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۶۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...