مدیر کانون زبان خراسان رضوی:

ارتقاء آمادگی‌های فردی و تخصصی و بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه از الزامات مهم برگزاری کلاس‌های آنلاین است

ارتقاء آمادگی‌های فردی و تخصصی و بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه از الزامات مهم برگزاری کلاس‌های آنلاین است
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در جلسه‌ای که به صورت آنلاین با مدرسان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال این استان برگزار شد ارتقاء آمادگی‌های فردی و تخصصی و بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه و جذاب را از الزامات مهم برگزاری کلاس‌های آنلاین عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه نکوزاد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم، از زحمات مدرسان در برگزاری کلاس‌های آنلاین و حمایت و همرامی آنها در مسیر رشد کلاس‌های آنلاین کانون زبان تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، از مدرسان خواست در ارتباط با مخاطبان تعامل، برخورد مناسب و پاسخگویی صحیح و درست نهایت همت و تلاش خود را به کار گیرند.

ایشان ضمن اظهار امیدواری به آیندۀ کانون زبان ایران از مدرسان خواست نسبت به افزایش آمادگی فنی و فردی برای برگزاری کلاس‌ها اهتمام ورزیده و نسبت به الزامات مهم برگزاری کلاس‌های آنلاین شامل ارتقاء آمادگی‌های فردی و تخصصی و بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه و جذاب اهتمام جدی داشته باشند.

نکوزاد ضمن توضیح در خصوص نحوۀ ایجاد و انتقال اطلاعات در سامانۀ جدید و همچنین انجام کاری با ابعاد بسیار بزرگ و با حجم زیاد کاربران در سامانه بیان داشت: درصد خطا در این تغییر و جابجایی با این حجم از داده، درصدی معقول، طبیعی و معمول است، از همه مدرسان می‌خواهیم با دقت، برنامه‌ریزی و صبوری همراه و همگام کانون زبان باشند و مثل همیشه به حل مشکلات احتمالی مبادرت نمایند.

وی در پایان از زحمات واحد پشتیبانی استان و همکاران مراکز به خصوص مسئولان مربوطه تشکر و قدردانی کرد و سپس مدرسان به طرح مسائل و مشکلات خود در برگزاری کلاس‌های آنلاین پرداختند.

۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۷
تعداد بازدید : ۹۵۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...