اقبال مخاطبان به کلاس‌های آنلاین کانون زبان در داخل و خارج از کشور همچنان رو به افزایش است

اقبال مخاطبان به کلاس‌های آنلاین کانون زبان در داخل و خارج از کشور همچنان رو به افزایش است
کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران از ترم بهار سال جاری با شیوع ویروس کرونا آغاز و با استقبال خوب علاقه‌مندان به فراگیری زبان در داخل و همچنین خارج از کشور مواجه شد؛ استقبالی که با گذشت سه ترم همچنان رو به افزایش است.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، پروین پشت‌کوهی، مدیر کانون زبان استان هرمزگان برپایی ۱۷۲ کلاس آنلاین در ترم پاییز در این استان را شاهدی بر این ادعا عنوان می‌کند و می‌افزاید: با شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا در فصل پاییز سومین ترم از کلاس‌های کانون زبان در سال ۹۹ نیز به صورت آنلاین در حال برگزاری است. خوشبختانه در ترم جاری به لحاظ فنی شاهد ارتقاء سایت کانون زبان هستیم و کلاس‌ها با کیفیت بسیار خوبی دنبال می‌شود.
مدیر کانون زبان استان هرمزگان با اشاره به استقبال گسترده از این کلاس‌ها افزود: ما در این ترم مانند ترم گذشته زبان‌آموزانی از خارج از کشور همچون آلمان و امارات متحده عربی داشتیم، شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌های آنلاین موجب شده است تا محدودیت‌های جغرافیایی برداشته شود و از هر نقطه دنیا امکان حضور در این کلاس‌ها فراهم شود.
تبسم مرادی، زبان‌آموز ایرانی مقیم آلمان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کلاس‌های آنلاین کانون زبان عنوان می‌کند: زمانی که در ایران بودم در کلاس‌های کانون زبان شرکت می‌کردم و به خاطر آشنایی که با کانون زبان داشتم و همچنین تجربهٔ خوبی که از یادگیری زبان در این مجموعهٔ آموزشی داشتم با تشکیل کلاس‌های آنلاین، در این کلاس‌ها نیز شرکت کردم.
زهره کمالی، زبان‌آموز ساکن امارات متحده عربی نیز کلاس‌های آنلاین کانون زبان را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کرده از نحوه برگزاری کلاس‌های رضایت دارد و به شکل مستمر در آن‌ها شرکت می‌کند.
فرناز مجنون دیگر زبان‌آموز کانون زبان که در کشور آلمان سکونت دارد، از رضایت خانواده‌اش از عملکرد کانون زبان در زمانی که در ایران حضور داشتند می‌گوید و آن را دلیل شرکت در کلاس‌های آنلاین این مجموعه عنوان می‌کند.
کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران به جهت تعهد به رسالت آموزشی خود و همچنین ضرورت تداوم در امر آموزش از ترم بهار سال جاری برگزاری کلاس‌های خود را به صورت آنلاین و در برخی از شهرها با کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در پیش گرفته است.
۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۶۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...