بستهٔ آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان ایران کامل‌تر می‌شود

بستهٔ آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان ایران کامل‌تر می‌شود
با اضافه شدن تولیمو به آزمون‌های بین‌المللی که در کانون زبان ایران برگزار می‌شود و همچنین با تلاش برای برگزاری دو آزمون دیگر، بسته آزمون‌های بین‌المللی کانون زبان ایران کامل‌تر می‌شود.
هانیه تقدسی، مسئول آزمون‌های بین‌الملل کانون زبان ایران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) درمورد برگزاری آزمون تولیمو (TOLIMO) افزود: تولیمو یک آزمون داخلی است و دانشجویان مقطع دکتری برای به پایان رساندن این مقطع باید در این آزمون نمرهٔ قبولی بگیرند.
وی ادامه داد: یکی از آزمون‌های برجسته در حوزهٔ زبان، آزمون تولیمو آی بی تی است که به صورت آنلاین در مقطع دکتری برگزار می‌شود و مورد تایید تمام دانشگاه‌های کشور است.
مسئول آزمون‌های بین‌الملل کانون زبان ایران عنوان کرد: آزمون بین‌المللی تافل آی بی تی (TOEFL Ibt) نیز توسط کانون زبان برگزار می‌شود که مورد تایید 11هزار دانشگاه معتبر در دنیا است؛ در آینده‌ای نزدیک قرار است آزمون جی آر ای (GRE) که یک آزمون بین المللی است نیز در کانون زبان برگزار شود.
وی  با بیان این که در حال حاضر آزمون تولیمو و تافل در کانون زبان در حال برگزاری است، ادامه داد: زمان برگزاری آزمون تولیمو توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود و در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر ماه دو بار برگزار می گردد؛ در آینده به احتمال زیاد دفعات برگزاری آزمون افزایش پیدا می‌کند.
مسئول آزمون‌های بین‌الملل کانون زبان اظهار داشت: به صورت کلی آزمون‌های تافل و تولیمو آزمون‌هایی الکترونیکی هستند که در سایت مجهز و مدرن آزمون‌های کانون زبان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار میشوند.
تقدسی همچنین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به درخواست‌هایی که از سوی موسسه ای تی اس ETS (برگزار کننده آزمون‌های بین‌المللی تافل و جی آر ای) صورت گرفته است به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت پذیرش کاهش پیدا کرده ولی تعداد جلسات برگزاری آزمون افزایش داشته است.
وی افزود: به عنوان مثال اگر در گذشته ۲۴ ظرفیت شرکت کننده وجود داشت، در حال حاضر به ۱۵ ظرفیت کاهش اما تعداد جلسات برگزاری افزایش پیدا کرده است.
تقدسی تصریح کرد: هزینه آزمون‌ها به صورت دلار است که داوطلبان به حساب ای تی اس واریز می‌کنند و همچنین هزینه آزمون تولیمو توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود.
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۳۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...