راه‌اندازی پویش «هر مرکز کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» در خراسان رضوی

راه‌اندازی پویش «هر مرکز کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» در خراسان رضوی
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی از راه‌اندازی پویش «هر مرکز کانون پرورش یک مرکز کانون زبان» در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی عنوان کرد: در این پویش استفاده از ظرفیت موجود در مراکز کانون پرورش به عنوان یک پایگاه ثابت برای جذب اعضا و علاقه‌مندان به آموزش زبان‌های خارجی در بستر آنلاین در هر شهرستان مد نظر است.
نکوزاد ادامه داد: به همین منظور پس از تعامل و مذاکره با مدیر کل کانون پرورش فکری استان این پویش در چند گام تهیه و طراحی شده است؛ در گام اول از بستر موجود در مراکز کانون پرورش جهت انجام تبلیغات بدون هزینه استفاده می‌شود و در گام دوم در صورت موافقت مسئولان به ویژه رییس محترم کانون زبان، این مجموعه در مراکزی که دارای حداقل 150 تا 200 عضو باشد حضور فیزیکی خواهد داشت و در گام نهایی پس از رفع بیماری کرونا در آن شهرستان و با توجه به تعداد زبان‌آموزان جذب شده در این مدت و پس از هماهنگی‌ها و کسب مجوزهای لازم، یک مرکز کانون زبان افتتاح خواهد شد. 
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح افزایش تعداد زبان‌آموزان در استان محقق می‌شود و  کانون پرورش فکری نیز دارای خدمات نوینی به اعضا خواهد شد؛ همچنین علاقه‌مندان در هر شهرستان می‌توانند از خدمات آموزشی کانون زبان ایران بهره‌مند شوند.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان خراسان رضوی دارای ۵ مرکز آموزشی است که در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی و روسی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانید با دفتر مدیریت استان با شماره تلفن ۳۸۴۸۰۲۷۴ (۰۵۱) تماس بگیرید.
۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰
تعداد بازدید : ۹۷۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...