وبینار آموزشی تدریس آنلاین در استان فارس برگزار خواهد شد

وبینار آموزشی تدریس آنلاین در استان فارس برگزار خواهد شد
به همت کانون زبان ایران استان فارس وبینار آموزشی تدریس آنلاین با محوریت نرم‌افزارهای Adobe Connect و Bigbluebotton ، در روز چهارشنبه 12 آذرماه از ساعت 9 الی 11 برای مدرسان کانون زبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان سرپرست کانون زبان استان فارس ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در رابطه با ارتقای کیفیت کلی سامانه‌های کلاس‌های آموزشی نسبت به ترم‌های گذشته، خاطر نشان کرد: فارغ از اقداماتی که در جهت کاهش مشکلات فنی سامانه‌ها در حال انجام است، به نظر می‌رسد ارتقاء سطح تسلط نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدرسان و به ویژه زبان‌آموزانی که به تازگی تجربه تدریس و حضور در این کلاس‌ها را پشت سر می‌گذارند، می‌تواند افزایش کیفیت ایده‌آل آموزش و یادگیری در کلاس‌های آنلاین را تضمین کند. 
وی افزود: از همین رو، تیم پشتیبانی و فنی استان فارس در نظر دارد تا در وبینارهای مجزایی که برای مدرسان و زبان‌آموزان ترتیب خواهد داد، نخست بر موارد پرکاربرد سیستم عامل‌های نسخه 7 و 10 که در جریان برگزاری کلاس‌ها بر صدا، تصویر و سرعت انتقال داده‌ها اثرگذار است، پرداخته و سپس به جزییات نرم‌افزارهای Adobe Connect  وBigbluebotton  بپردازد تا مدرسان با خیالی آسوده‌تر، تجربه روان‌تری را از تدریس در کلاس خود داشته باشند. 
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند لینک شرکت در این وبینار را با ثبت مشخصات خود از طریق b2n.ir/ilionline99 دریافت نمایند.
۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۷۶۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...