وبینار «آشنایی با مرجع شناسی جستجوی علمی» در استان فارس برگزار خواهد شد

وبینار «آشنایی با مرجع شناسی جستجوی علمی» در استان فارس برگزار خواهد شد
به همت کانون زبان ایران استان فارس، به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش، وبیناری با محوریت مرجع‌شناسی و جستجوی علمی در پایگاه‌های اطلاعات علمی و استنادی داخلی و بین‌المللی در روز پنج‌شنبه مورخ 27 آذرماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس با تاکید بر لزوم توجه به مباحث علمی در خلال مباحث و روال آموزشی کانون زبان ایران، بیان داشت: گسترش فضای تحقیق و تبادل علمی در حوزه‌های نوین پژوهشی آموزش زبان‌های خارجی کانون زبان، آن هم به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراجع، می‌تواند به طور ویژه‌ای با اتکا به ظرفیت‌های درخشان علمی آموزشی استان‌ها، به ایجاد یک جریان و گفتمان غالب علمی در کل کشور بدل شود.
در این وبینار 2 ساعته مباحثی همچون آشنایی با پایگاه‌های استنادی و اطلاعات علمی داخلی نظیر ISC، SID، ایرانداک، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی، سیویلیکا، مگ ایران، نور مگز و ...، آشنایی با انتشارات و پایگاه‌های استنادی بین‌المللی نظیر Thomson Routers ،Elsevier، نشریات ISI  و JCR   و نیز برخی از فنون جستجوی علمی در اینترنت و رزومه‌نویسی علمی به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.
لینک ثبت نام b2n.ir/iliscience99 :
لینک ورود به وبینار: b2n.ir/ilijournal

۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۹۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...