راهکارهای ارتقا کیفی فرآیند آموزش آنلاین در کانون زبان لرستان بررسی شد

راهکارهای ارتقا کیفی فرآیند آموزش آنلاین در کانون زبان لرستان بررسی شد
در جلسه ای که با حضور دکتر فضل اله فولادی، مدیر کانون زبان استان لرستان و مسئولان مراکز این استان برگزار شد راهکارهای ارتقا کیفی فرآیند آموزش آنلاین در این استان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه فولادی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان و کارکنان استان به جهت افزایش تعداد زبان آموز نسبت به ترم پاییز، گزارش مقایسه ای نسبت به ترم بهار 99 ارائه نمود و افزود: خوشبختانه اقبال و اعتماد مردم به آموزش آنلاین در کانون زبان روز به روز در حال افزایش است لذا ضرورت دارد به ارتقاء کیفی این آموزش توجه بیشتری شود.
 در این جلسه که با محوریت راهکارهای ارتقاء کیفی و کمی و نگهداشت زبان آموزان برگزار شد، مدیر کانون زبان استان با تأکید بر نیازسنجی و شناسایی زمینه های رشد و توسعه کانون زبان، تنوع بخشی آموزش را از برنامه کانون زبان استان در آینده اعلام کرد. 

 

استان لرستان 2

توجه ویژه به دوره های تازه تأسیس در این استان همچون آیلتس، مکالمه ویژه و زبانهای غیر انگلیسی در ترم زمستان 99 از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن ها پرداخته شد.
در ادامه این نشست ضمن تعیین چشم اندازهای کمی و کیفی برای هر مرکز و تأکید بر برنامه ریزی مناسب به منظور افزایش کمّی زبان آموزان و بهبود کیفی آموزش توسط مدیر استان، مقرر شد از مراکز موفق در زمینه های فوق خصوصاَ در جذب بیشتر زبان آموز تقدیر به عمل آید.
بر همین اساس در پایان جلسه از بهارک دبیر، مدیر مرکز کودک و نوجوان استان و همکاران این مرکز به جهت جذب بیشترین تعداد زبان آموز با اهدا لوحی تقدیر شد.
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۰۱۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...