رییس کانون زبان از قدیمی‌ترین مرکز این مجموعۀ آموزشی بازدید کرد

رییس کانون زبان از قدیمی‌ترین مرکز این مجموعۀ آموزشی بازدید کرد
غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در نخستین روز تصدی این سمت از دفتر مدیر پهنۀ شرق و جنوب استان تهران و مرکز آموزشی وصال، قدیمی‌ترین مرکز این مجموعۀ آموزشی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این بازدیدها که با همراهی رضا لیاقی، معاون اداری- مالی انجام شد، مجتبی حسن پورضرغام، مدیر استان در خصوص تعداد مراکز زیر مجموعۀ این پهنه، تعداد‌زبان‌آموزان و مدرسان، تعداد کلاس‌ها، تجهیزات آموزشی، نحوۀ تخصیص کلاس به مدرسان، تعداد زبان‌آموزان در کلاس و ... توضیحاتی را ارائه کرد و سپس کیانی در خصوص هر چه بهتر شدن عملکرد مراکز فوق راهکارهایی را ارائه نمود.

در ادامه رییس کانون زبان ضمن بازدید از مرکز آموزشی وصال و گفت‌وگویی صمیمانه با کارکنان مرکز، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و اجرایی این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است در مرکز آموزشی وصال زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی، اسپانیایی و ایتالیایی به خواهران گروه سنی بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در این مرکز دوره‌های آمادگی تافل و آیلتس، گویش عراقی، هتل‌داری، رستوران‌داری و گردشگری به زبان فرانسه و مکالمه آزاد موضوعی اسپانیایی برگزار می‌گردد.‌

مرکز وصال در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک 43 واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانند با شماره تلفن‌های  ۶۶۴۰۰۵۰۱ و ۶۶۴۰۷۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

مرکز آموزشی وصال

مرکز وصال 2

۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۲۶۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...