رییس کانون زبان با حوزۀ معاونت‌های ستادی این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد

رییس کانون زبان با حوزۀ معاونت‌های ستادی این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد
غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران دیروز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه در جلساتی پیاپی با کارکنان سه معاونت اداری- مالی، آموزشی و پژوهش این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در هر یک از این جلسات کارکنان به معرفی خود و مسئولیت‌هایی که برعهده دارند پرداختند و کیانی ضمن آشنایی با آن‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات‌شان را برای دستیابی به اهداف سازمانی و موفقیت بیشتر این مجموعۀ آموزشی جویا شد.

جلسه کارکنان 2

دیدار با رییس

دیدار با رییس

 

قرارداد و بیمۀ تکمیلی کارکنان و مدرسان، سیستم ورود و خروج، انگیزه شغلی کارکنان، نحوۀ جذب نیروی انسانی، چابک‌سازی سازمان، برگزاری دوره‌های آموزشی، نظارت و ارزیابی کارکنان، ثبت و صدور و ممیزی اسناد، حقوق و دستمزد، رسیدگی به قرارداد اجارۀ مراکز آموزشی، نحوۀ برگزاری کلاس‌های آنلاین و تغییرات سامانۀ ثبت‌نام از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسۀ مربوط به کارکنان معاونت اداری- مالی به آن‌ها پرداخته شد.

جلسه کارکنان با ریاست 2

در ادامه در جلسه‌ای که با برخی از کارکنان معاونت آموزشی برگزار شد در خصوص برنامۀ عملیاتی و چشم‌انداز یک ساله آموزش، تعامل بیشتر با سایر بخش‌ها و معاونت‌ها، جذب و تربیت کارشناسان جدید، نحوۀ برگزاری آزمون جذب مدرس، ارزیابی مدرسان و کارشناسان، تکمیل پروندۀ آموزشی مدرسان و برگزاری جلسات با مدرسان نکاتی مطرح گردید.

دیدار رییس

همچنین در دیدار رییس کانون زبان با کارشناسان معاونت پژوهش پیرامون سند راهبردی، برنامه اقدام، محتوای کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین، تحلیل داده‌ها و محتواهای آموزشی و کمک آموزشی مطالبی عنوان شد.

دیدار به رییس

دیدار رییس
گفتنی است، دیدار و گفت‌و‌گو با سایر کارکنان طی روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

 

۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۱,۰۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...