رییس کانون زبان با مسئولان دپارتمان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی دیدار و گفت‌وگو کرد

رییس کانون زبان با مسئولان دپارتمان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی دیدار و گفت‌وگو کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران در جلسه‌ای با مسئولان دپارتمان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، ایتالیایی، روسی، عربی و فارسی دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه مسئولان هر یک از دپارتمان‌ها به معرفی حوزۀ مربوط به خود از قبیل تعداد زبان‌آموزان و مدرسان، گروه‌های سنی تحت پوشش، مواد درسی، سطوح و دوره‌های آموزشی و... پرداختند.

جلسه با غیرانگلیسی2

عملیاتی نمودن پژوهش‌های کاربردی، ضرورت مدیریت نظارت و ارزیابی و همچنین مرکز داده‌ها در سازمان، تدوین برنامۀ عملیاتی مشخص در هر حوزه، ارتباط بیشتر با دانشگاه‌ها، فرآیند جذب و تربیت مدرس، تالیف و چاپ کتاب‌ در هر بخش، برگزاری آزمون‌های بین‌المللی، برگزاری دوره‌های آمادگی مربوط به آزمون‌های بین‌المللی، نحوۀ برگزاری آزمون‌های پایان ترم، برگزاری آزمون‌های تعیین سطح و دوره‌های تربیت مدرس غیرانگلیسی از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

جلسه غیرانگلیسی 3

همچنین راه‌های جذب و نگهداشت زبان آموز غیرانگلیسی، مدارک تحصیلی مربوط به زبان‌های مختلف، انجام تبلیغات گسترده برای هر زبان، آسیب‌شناسی آزمون‌ها و کلاس های آنلاین، توانمند سازی مدرسان، ارتباط والدین با زبان‌آموزان و مدرسان، برگزاری جلسه ملاقات با والدین، نیازسنجی از مدرسان و ارزیابی وضعیت آزمون‌های آنلاین از دیگر مباحثی بود که در این جلسه در مورد آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

جلسات غیرانگلیسی 5

گفتنی است، در حال حاضر در کانون زبان ایران زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، روسی و فارسی (به غیرفارسی زبانان) آموزش داده می‌شود. همچنین این مجموعۀ آموزشی، برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را نیز عهده‌دار است که از جمله آن می‌توان به آزمون تافل آی بی تی (انگلیسی)، دِله (اسپانیایی)، دِلف و دَلف (فرانسه)، آزمون‌های کمبریج (انگلیسی)، چِلی (ایتالیایی)، تورفل (روسی) و ... اشاره نمود.

جلسه غیرانگلیسی 7

۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۱۶۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...