بررسی روش‌های بازدید و برگزاری کلاس‌های آنلاین موثر در بوشهر

بررسی روش‌های بازدید و برگزاری کلاس‌های آنلاین موثر در بوشهر
امید بهادری، مدیر کانون زبان استان بوشهر از برگزاری نشست تخصصی کارشناسان و مدرسان این استان در خصوص فرآیند بازدید و برگزاری کلاس‌های آنلاین موثر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد، بهادری در جریان دغدغه‌ها و نقطه نظرات کارشناسان و مدرسان قرار گرفت و سپس هدف از بازدید از کلاس‌ها را مبادله اطلاعات در جهت بالا بردن بیشتر کیفیت سیستم آموزشی برشمرد و از کارشناسان و مدرسان خواست نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسایل و موضوعات مختلف به صورت شـفاف و کارشـناسانه در جهت بهبود مسیر پژوهشی و تدریس مطرح کنند.

بوشهر 3

شیوه تدریس، خلاقیت، مدیریت زمان و سیلابس از موضوعاتی بود که شرکت کنندگان در این جلسه عنوان کردند و همچنین درخواست‌هایی مبنی بر انجام دو بار بازدید از کلاس‌ها در طول ترم و تنظیم سیلابس و متدولوژی مناسب سیستم آنلاین را مطرح نمودند.
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان بوشهر دارای ۶ مرکز آموزشی در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه و جم است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، چینی، اسپانیایی و ایتالیایی به صورت آنلاین به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. 
 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌هایی که در این مراکز آموزش داده می‌شود می‌توانید با شمارۀ تلفن‌‌های ۳۳۳۲۹۹۳۵(۰۷۷) و ۰۹۰۵۳۸۳۴۵۸۱ تماس بگیرید.
۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۷۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...