در آستانۀ شروع فاز سوم دوره حرفه‌ای تربیت مدرس

رییس کانون زبان با کارشناسان جذب و تربیت مدرس گفت‌و گو کرد

رییس کانون زبان با کارشناسان جذب و تربیت مدرس گفت‌و گو کرد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و دکتر بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی این مجموعه، در آستانۀ شروع فاز سوم دوره حرفه‌ای تربیت مدرس زبان انگلیسی با کارشناسان جذب و تربیت مدرس گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نحوۀ برگزاری فاز سوم دوره حرفه‌ای تربیت مدرس زبان انگلیسی در دو بخش آنلاین و حضوری، برنامه‌ریزی دقیق برای استقرار شرکت‌کنندگان، آشنایی با مبانی و چشم‌اندازهای آموزشی، اهمیت توجه به مقولۀ کیفیت، بهره‌گیری از تجربه زیسته معلمی برای افراد شرکت‌کننده در دوره، استفاده از امکانات کانون پرورش، آموزش و پرورش و استانداری‌ها در برگزاری دوره، تبلیغ کیفیت کانون زبان در برگزاری دوره، نحوۀ بازدید از کلاس‌ها توسط شرکت‌کنندگان و ... از مهمترین موضوعاتی بود که توسط دکتر کیانی و دکتر تربتی نژاد عنوان شد.

جلسه فاز سوم دوره

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با کارشناسان برگزار شد و برخی از کارشناسان پیرامون بازدید شرکت‌کنندگان از کلاس‌ها، آشنایی مدرسان جدید با بسترهای برگزاری کلاس آنلاین، برگزاری مجدد دوره‌ حرفه‌ای تربیت مدرس، بازنگری در شیوه‌های آموزشی، حقوق و مزایای مدرسان، نحوۀ برگزاری آزمون دمو، مدل‌های کارورزی شرکت‌کنندگان و ... به ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتی پرداختند.

جلسه فاز سوم دوره

گفتنی است، این جلسه در روز چهارشنبه 26 آبان ماه به صورت آنلاین برگزار شد، در این جلسه همچنین رضا لیاقی، معاون اداری و مالی، دکتر محمودرضا عبدالهی، مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و نوشین حسین زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی نیز حضور داشتند.

جلسه فاز سوم دوره

جلسه فاز سوم دوره

جلسه فاز سوم دوره

۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۳,۱۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...