سرپرست امور مالی کانون زبان ایران منصوب شد

سرپرست امور مالی کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی شهاب بخشی را به عنوان سرپرست امور مالی کانون زبان ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: "امید است با اتکال بر الطاف پروردگار بی‌همتا و بر اساس قوانین و مقررات و شعار محوری «ایران برای کانون و کانون برای ایران» و در جهت تحقق سند راهبردی مصوب هیات محترم مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ضمن برقراری تعامل موثر با بخش‌های مختلف ستاد و همکاران مرتبط استان‌ها، در جهت اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های کانون در زمینه‌های مربوط به امور مالی و ضابطه‌مندی در حوزه‌های مالی و محاسباتی و عملکرد مطلوب و در جهت پاسخگویی به سازمان‌های نظارتی اهتمام ورزید.»

انتصاب سرپرست مالی کانون زبان ایران 2

بر اساس این حکم، شفافیت، به روز رسانی اسناد و مرکز محور نمودن درآمدها و هزینه‌ها و کارآمدی و یکپارچگی نرم‌ افزارها از مهمترین وظایف سرپرست جدید است.

گفتنی است، بخشی دانش آموختۀ رشتۀ حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد است و از سال 1398 همکاری خود را با کانون زبان ایران در بخش مالی آغاز کرده است.

انتصاب سرپرست مالی کانون زبان ایران 3

۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۳,۴۰۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...