ویژه زبان‌آموزان کانون زبان ایران

مسابقۀ کتابخوانی به مناسبت دهۀ مبارک فجر

مسابقۀ کتابخوانی به مناسبت دهۀ مبارک فجر
روابط عمومی کانون زبان ایران در نظر دارد همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مسابقۀ کتابخوانی را ویژۀ زبان‌آموزان این مجموعۀ آموزشی برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زبان‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه لازم است فایل pdf کتاب داستانی "شاهین‌ها و بشکه‌ی باروت" اثر محمدرضا اصلانی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از پنل زبان‌آموزی خود بارگیری کرده و پس از مطالعه، برداشت شخصی خود را از این کتاب در قالب حداکثر 500 کلمه به یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی نوشته و به ایمیل روابط عمومی کانون زبان در آدرسiliprtab@gmail.com  ارسال کنند.  
فایل ذکر شده از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه در پنل زبان‌آموزان قرار خواهد گرفت و زبان آموزان تا تاریخ 24 بهمن ماه فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.
ارسال نام و نام‌خانوادگی، شماره زبان‌آموزی، مرکز آموزشی، سطح تحصیلی در کانون زبان و شماره تلفن همراه الزامی است.
گفتنی است، پس از بررسی مطالب ارسالی توسط کارشناسان، به آثار برگزیده به رسم یادبود جوایزی اهدا می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه می‌توانید با دفتر روابط عمومی کانون زبان ایران با شماره تلفن 88321126 تماس بگیرید.
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۴۵
تعداد بازدید : ۳,۷۵۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...