کانون زبان ایران و شورای هماهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور تفاهم نامه همکاری امضاکردند

کانون زبان ایران و شورای هماهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور تفاهم نامه همکاری امضاکردند
همزمان با سفر دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران به مشهد، تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان ایران و شورای هماهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ کشور منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این تفاهم‌نامه با حضور غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران، ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و غلامرضا زارعیان، سرپرست کانون زبان خراسان رضوی و اعضای شورای هماهنگی دانشگاه ها منطقه ۹ کشور منعقد گردید.

رییس کانون زبان ایران در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم‌نامه ارتباط موثری بین دو دستگاه ایجاد خواهد شد و به موجب آن کانون زبان با دانشگاه‌های مذکور ارتباطی تنگاتنگ و تعاملی در حوزه زبان آموزی در جهت محقق شدن شعار «ایران برای کانون و کانون برای ایران» ایجاد می‌نماید.

امضای تفاهم نامه

این درحالی است که، به موجب این تفاهم‌نامه کانون زبان و شورای دانشگاه ها منطقه ۹ کشور در کلیه امور آموزشی و پژوهشی، انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینارهای مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی به توافق رسیدند.

 همچنین، بنا به این قرارداد که به مدت یک سال ما بین دو دستگاه امضا شد، کانون زبان ایران ساز و کارهای لازم برای ارائه خدمات آموزشی کانون زبان ایران در دانشگاه ها، نظارت و کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی، صدور گواهینامه‌های آموزشی منطبق با قوانین صدور مدارک و اعمال تخفیف برای زبان‌آموزان معرفی شده از سوی شورای هماهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را متقبل شد.

تفاهم نامه

شورای هماهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی هم با امضای این تفاهم‌نامه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی کانون زبان به کارکنان و دانشجویان دانشگاه، ایجاد فضای مناسب آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را قبول کرد.

 این تفاهم‌نامه مابین غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران و حبیب اله دعایی به عنوان رییس شورای هماهنگی منطقه ۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی امضا شد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
تعداد بازدید : ۲,۱۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...