نشست فصلی مدیران و مسئولان کانون زبان ایران برگزار می‌شود

نشست فصلی مدیران و مسئولان کانون زبان ایران برگزار می‌شود

 نشست فصلی مدیران و مسئولان کانون زبان ایران روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۴۵ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این نشست با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای شورای سیاست‌گذاری به منظور هماهنگی و تعامل موثر در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای مطلوب سیاست‌های اتخاذ شده ترم تابستان ۱۴۰۱، تجلیل از مدیران و مسئولان موفق در ثبت‌نام ترم بهار و مدرسان و پیشکسوتان سرآمد برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، این نشست در دو بخش برگزار می‌شود، در بخش اول که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ خواهد بود مدیران استان‌ها و مسئولان مراکز حضور خواهند داشت و در بخش دوم که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۴۵ برگزار می‌شود، همۀ مدعوین شرکت خواهند کرد.
سخنرانی دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و معرفی مدیران جدید، ارائۀ تحلیل نظرسنجی بهار ۱۴۰۱، ارائۀ سیاست‌های آموزشی جدید، ارائه گزارش فرایند انتخاب مدرس سرآمد و پیشکسوت، تقدیر از نمایندگان مدرسان سرآمد و پیشکسوت، ارائه گزارش فرایند انتخاب مراکز موفق در ثبت‌نام ترم بهار و ... از مهمترین بخش‌های این نشست خواهد بود.

 

۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۹۷۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...