مسئول حراست کانون زبان ایران منصوب شد

مسئول حراست کانون زبان ایران منصوب شد
در مراسمی با حضور دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران و مهدی بشیری گودرزی، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمیه قربانی به عنوان مسئول حراست کانون زبان ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم دکتر کیانی ضمن خیر مقدم به شرکت‌کنندگان در نشست سراسری مدیران و مسئولان، با ادای احترام به شهدای گرانقدر دفاع مقدس، سوم خردادماه و روز مقاومت دزفول، سالروز سرافرازی رزمندگان و مدافعان شرف، حیثیت، آبرو و خاک این سرزمین را گرامی داشت.

کیانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و مسئولان کانون زبان ایران، برای آن‌ها آرزوی سلامتی و نشاط کرد و از آنان خواست که همچنان مصممانه با درس‌گیری از آموزه‌های این روزهای عزیز، برای حراست از نام و آوازه بلند کانون زبان ایران و تحقق شعار "ایران برای کانون و کانون برای ایران" تلاش کنند.

در ادامه این مراسم گودرزی نیز ضمن بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری مردم شهر دزفول، یاد و خاطره شهیدان این دوران را گرامی داشت.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی دکتر کیانی، در خصوص نشست فصلی مدیران و مسئول کانون زبان عنوان کرد: امیدوارم که این جلسه نقش موثری در جهت اعتلا و پیشرفت خانواده عزیز کانون داشته باشد.

گودرزی دربارۀ مسئول جدید حراست کانون زبان گفت: ایشان به حق از همکاران شایسته، خدوم و پرتلاش ما هستند، امیدواریم وجود ایشان برای کانون زبان ایران مایه خیر و برکت و موجب اصلاح فرآیندها و روش ها و رفع مشکلات احتمالی باشد.

انتصاب مسئول حراست

ایشان ادامه داد: از همکاران عزیز تقاضا داریم نهایت همکاری را با ایشان داشته باشند و بنده هم امیدوارم بتوانم تا حدی که در توانم هست در خدمت عزیزان باشم.

در ادامه مسئول جدید حراست کانون زبان عنوان کرد:  افتخار داشته‌ام که بیش از یک دهه از فعالیت کاری‌ام را در کانون زبان ایران و دفتر حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشم، مسئولیت جدید را مدیون اعتماد و تایید آقایان گودرزی و دکتر کیانی هستم و امیدوارم همچون سال‌های گذشته خداوند این توفیق را به بنده عنایت کند که براساس منویات مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) بتوانم در کنار شما مدیران ارزشمند کانون زبان گام‌های موثری در راستای اهداف این مجموعه بردارم.

در ادامه این مراسم حکم مسئولیت سمیه قربانی توسط رییس کانون زبان ایران به ایشان اهدا شد.

انتصاب مسئول حراست

انتصاب مسئول حراست

۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۱۰۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...