دورۀ بهار ۱۴۰۱ آزمون تورفل روسی در کانون زبان ایران برگزار شد

دورۀ بهار ۱۴۰۱ آزمون تورفل روسی در کانون زبان ایران برگزار شد
دکتر راهله ضیایی، مسئول بخش زبان روسی کانون زبان ایران از اتمام بسیار موفق دورۀ بهار ۱۴۰۱ آزمون تورفل روسی در این مجموعۀ آموزشی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون با همکاری دانشگاه سن‌پترزبورگ روسیه و با تایید وزارت بهداشت و سازمان سنجش، به طور مداوم در کانون زبان به صورت آنلاین درحال برگزاری است. 
بر همین اساس نتایج دورۀ بهار در حال ارسال به داوطلبان است و مدارک قبول‌ شدگان به محض آماده سازی برای هر داوطلب ایمیل می‌شود. 
گفتنی است، دورۀ بعدی این آزمون اوایل مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و زمان دقیق ثبت‌نام و تاریخ آزمون در هفتۀ سوم تیر ماه از طریق سایت رسمی و شبکه های اجتماعی کانون زبان ایران اعلام خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام به صورت آنلاین در این آزمون شرکت کنند.
لازم به ذکر است، داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و روند آزمون به سایت و شبکه‌های اجتماعی رسمی کانون زبان ایران مراجعه و یا با شماره تماس ۸۸۴۹۲۳۶۹ با بخش روسی تماس بگیرند.
 
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۴۷۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...