با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت

انتصاب مدیرعامل کانون به عنوان عضو هیات امناء بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

https://www.ili.ir/u/21f
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ عنوان یکی از اعضای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مدیرعامل کانون با استناد به بند (۴) ماده (۵) اساسنامه این بنیاد مصوب ۹ خرداد ۱۳۸۵ در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از اعضای حقوقی هیات امناء این موسسه است.
 
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امناء بنیاد، در این حکم با استناد به همین بند اساسنامه، مدیرعامل کانون را به این سمت منصوب و برای وی و دیگر اعضای هیات آرزوی موفقیت در زمینه تحقق اهداف بنیاد و انجام وظایف محوله کرده است.
 
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یک موسسه مؤسسه‌ی فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی است که شخصیت حقوقی مستقل دارد و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی فعالیت می‌کند.
 
هدف از تاسیس این بنیاد، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، حمایت و نظارت بر گسترش فرآیند تولید، تأمین، واردات، صادرات، آماده سازی، تکثیر و توزیع انواع بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای و تلاش در جهت تولید و تأمین دانش فنی و نیز امکانات و تجهیزات وابسته به آن در تمامی حوزه‌ها و قالب متفاوت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعیین شده است.
۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱
https://www.ili.ir/u/21f |
تعداد بازدید : ۲,۲۸۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...